بصورت 24 ساعته در تماس و واتساپ پاسخگوی شما هستیم.

هندسه حرف آخر

هندسه رشته تجربی حرف آخر یکی از پکیج ها ی آموزشی موسسه حرف آخر است که توسط استاد عبدالرضا منتظری تدریس شده است، تا کمک بزرگی به داوطلبان تجربی برای کسب درصد بالا در ریاضی باشد، روش تدریس درس هندسه کاملا الگو محور است به شکلی که شما عزیران میتوانید تمام هندسه رو با وجود همه مباحث و سختی ها فقط با فراگیری یک الگو یاد بگیرید.

بیشتر داوطلبین رشته ی تجربی به علت سنگینی و مفهومی بودن مطالب هندسه این درس را رها میکنند، اما باید به این توجه داشته باشند که درس هندسه جزوه درس های اصلی ریاضی محسوب میشود؛ برای یادگیری این درس فقط با سپری کردن ۱۰ساعت تایم میتوانید هندسه را بدون هیچ کم و کاستی فول شوید و به اسانی به همه سوالات در آزمون کنکور جواب دهند.

هندسه یکی از مباحث وحشتناک کنکور به شمار می‌رود و داوطلبان رابطه خوبی با این درس ندارند.ممکن است شما هم تایم زیادی به یادگیری هندسه اختصاص داده باشید اما بازدهی مورد نظرتان را دریافت نکرده باشید. امروز به شما پکیج هندسه ۱ نظام جدید حرف آخر را معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن یکبار برای همیشه خیالتان از بابت هندسه و حل هر تیپ از تست های آن راحت می‌شود.

چرا هندسه نظام جدید موسسه حرف آخر؟

به جرات می توان گفت که هیچ کتاب یا کلاس آموزشی نمی تواند با کیفیت دی وی دی های آموزش هندسه استاد منتظری به تدریس هندسه به رقابت بپردازد. برای اینکه در این پکیج ، استاد منتظری با استفاده از تکنیک درک شهودی که توسط نمایش انیمیشن های مرتبط با هر مبحث اجرا می شود، مطالب را در عمیق ترین لایه های حافظه بلند مدت شما هک می کند تا هیچ وقت آن ها را فراموش نکنید.

در موسسه حرف آخر از پایه ای ترین مباحث هندسه، تا آخرین خط کتاب به شما اموزش داده خواهد شد. در زمان تدریس یکی از اساتید به عنوان استادیار در کنار استاد منتظری حضور دارند و مانند کلاس درس از استاد سوالات احتمالی دانش آموزان را می پرسند و به اموزش روان تر و تفهیم بهتر مطالب کمک می نمایند.

به این ترتیب علاوه بر آنکه به سوالات احتمالی شما جواب داده خواهد شد، استادیار با مطرح کردن سوالات هدفمند، مباحث مهم و نکته های کلیدی را در ذهن بیننده برجسته می کند تا با تاکید بیشتر بر این نکات، در پاسخگویی به سوالات کنکور دچار خطا نشوید. علاوه بر اموزش کامل هندسه نظام جدید ، در این مجموعه آموزشی به حل تمرین نیز پرداخته خواهد شد.

مزایای استفاده از هندسه نظام جدید حرف آخر:

۱- آموزش پایه ای و مفهومی هندسه دهم و یازدهم به شکل شهودی و در قالب فقط یک الگو ( الگوی بادبادک)
۲- عدم نیاز به حفظ و تکرار فرمول های متنوع و فرّار هندسه
۳- حل همه تست های کنکور سراسری ۱۰ سال گذشته
۴- آموزش تعاملی با حضور استادیار به منظور رفع ابهامات احتمالی
۵- آموزش کامل هندسه نظام جدید (دهم و یازدهم ) در کمترین تایم ممکن

مدرس پکیج هندسه موسسه حرف آخر

استاد درس هندسه حرف آخر استاد منتظری. یکی از برترین و عالی ترین استاد ریاضی کنکور ایران می باشند ایشان با استفاده از شیوه های نوین آموزشی کاری کردند که داوطلبان بدون استفاده از فرمول های مشکل و دشوار فقط با استفاده از الگو بتوانند به همه مباحث تستی و همه نکته ها را یاد بگیرند و به همه تست ها جواب درست دهند درس هندسه در کنکور از اهمیت فراوانی برخوردار است  چون می تواند بین چهار تا پنج
تست را به خود اختصاص دهد پس اگر دانش آموز کنکوری عزیز بخواهد در درس ریاضی کنکور درصد قابل توجهی را کسب کند و بتوان همه رقبای خود فاصله و پیشی بگیرد نیاز به این دارد که بتواند به این چهار تست حتماً حتماً جواب و جواب درست دهد همان صورت که می دانید مبحث هندسه یکی از مباحث بسیار سخت در. ریاضی می‌باشند ولی استاد منتظری در پکیج هندسه منتظری خود با استفاده از شیوه های نوین همه این مشکلات
را برطرف کرده است.

هندسه نظام جدید حرف آخر شامل چه مباحثی می باشد؟

در پکیج هندسه یک نظام جدید موسسه حرف آخر مطالب زیر به شکل کامل آموزش داده میشود و هر آنچه که برای جواب گویی به تست های کنکور هندسه نیاز دارید در اختیار شما قرار میگیرد.

  • خطوط موازی و مورب ، زاویه و پاره خط ،
  • تشابه و هم نهشتی دو مثلث و تالس
  • انواع مثلث و کل اجزای فرعی و اصلی آنها
  • چند ضلعی هایی که برای کنکور نیاز دارید
  • مساحت و قضیه ی سینوس و کسینوس
  • اشکال فضایی و روابط مربوط به آنها

ویژگی های کلیدی و اصلی هندسه استاد منتظری

۱- شامل ۴ حلقه DVD و ۱۲ جلسه
۲- این پکیج کد دار بوده و فقط بر روی یک سیتم قابل نصب و فعالسازی می‌باشد.

DVD1:

خطوط موازی و مورب
انواع زوایا
پاره خط های مهم
تشابه و هم نهشتی دو مثلث

DVD2:

خطوط موازی و مورب
انواع زوایا
پاره خط های مهم
مثلث متساوی الاضلاع و شش ضلعی منتظم

DVD3:

مربع و هشت ضلعی منتظم
ذوزنقه
تشابه اضلاع
قضیه سینوس،کسینوس و مساحت

DVD4:

تشابه و مساحت
مکعب
کره
هرم
منشور

چرا هندسه استاد منتظری حرف آخر انتخاب رتبه برتر می باشد؟

به دو علت رتبه برتر ها از پکیج هندسه استاد منتظری و ریاضی موسسه حرف آخر استفاده میکنند:

علت اول تطابق عالی ریاضی حرف آخر با سؤالات کنکور : جالب است بدانید که در سال های ۹۶ و ۹۷ ریاضی حرف آخر با سؤالات کنکور تطابق بالای ۹۰ درصد داشت و چند سؤال از کنکور سراسری عددهایشان نیز با سؤالات حل شده در پکیج ریاضی حرف آخر یکسان بود. یعنی با استفاده از ریاضی حرف آخر هیچ سؤالی در کنکور سراسری وجود نخواهد داشت که قبلا آن را ندیده باشید.

علت دوم جامع بودن شیوه ها : تنها موسسه در ایران که ریاضی را به وسیله ی الگو سازی آموزش می دهد و اصلا از فرمول و تکنیک در ریاضی حرف آخر استفاده نمیشود و گاها فرمول های خود کتاب درسی هم حذف میشوند . یک مثال ساده الگوی Z در مقاطع مخروطی است که هم برای دایره و هم بیضی کاربرد دارد و کل سؤالات را میتواند حل کند بدون هیچ استثنایی

منبع : موسسه حرف آخر برترین و بهترین مرجع برای برنامه ریزی و همچنین مشاوره حرف آخر برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری به صورت رایگان و تهیه محصولات و پکیج های مطابق با به روز ترین ابزار های دنیا می باشد.برای اطلاعات بیشتر و تماس با رتبه برتری ها و مشاورین ارشد با شماره  09128929049  و 09128929049 تماس بگیرید، و با لیست قیمت محصولات حرف آخر آشنا شوید.

 

سوالات متداول دانش آموزان نظام جدید

من هندسه را کنار گذاشتم چون خیلی سخته.به نظرتون بخونم یا نخونم؟

با استفاده از پکیج هندسه استاد منتظری می توانید به تمام سوالات هندسه پاسخ دهید.

شیوه آموزش استاد منتظری چگونه است؟

استاد منتظری با استفاده از انیمیشن سازی و تصویر سازی مباحث را آموزش خواهد داد.

چطوری پکیج هندسه و ریاضی استاد منتظری را سفارش دهم؟

با تماس به شماره های 09128929049 و 09128929049 پکیج مورد نظرتان را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.