بصورت 24 ساعته در تماس و واتساپ پاسخگوی شما هستیم.

حل نامعادلات سال نهم

نا معادلات ریاضی رشته ریاضی یکی از مطالب مهمی است که علاوه بر اینکه بخشی از تست های کنکور درس ریاضی را شامل می شوند در درس های دیگری مانند فیزیک و شیمی نیز کاربرد دارد چون در انجام محاسبات این درس ها داوطلب نیازمند تسلط به مبحث نا معادلات هستند تا بتوانند نتیجه نهایی این درس ها را به درستی بدست بیاورند اما داوطلبان با مشکلاتی مانند سختی و دشواری سوالات ویاد نگرفتن مناسب مطالب به علت تدریس اشتباه هستند اما دیگر لازم نیست برای ریاضی دغدغه ای داشته باشید چون موسسه حرف آخر و اساتید آن اینجا هستند تا مشکلات شما را برطرف کنند.مجموعه نا معادلات ریاضی رشته تجربی نیز توسط موسسه حرف آخر به انتشار رسیده است .

در دی وی دی های آموزشی ریاضی موسسه کنکوری حرف آخر که تدریس استاد منتظری هستند همه مباحث مورد نیاز برای حل تست ها بدون کم و کاست ارائه میشوند و دانش آموزان میتوانند بعد از خرید دی وی دی های آموزشی نا معادلات سال نهم ریاضی  و تماشا کردن فیلم های تدریسی به حل تست ها اعم از سخت بپردازند و بتوانند درصد زیادی از درس ریاضی را در کنکور بزنند.با خرید فیلم های آموزشی نا معادلات ریاضی نهم میتوانید به تدریس فوق العاده استاد منتظری که با استفاده از شیوه هایی مانند الگو سازی و شهودی سازی با استفاده از نیم کره راست مغز به ارائه مباحث می پردازند دسترسی پیدا میکنید و میتوانید درصد بالایی از این درس را بزنید و قبولی خود در رشته های تاب دانشگاه را تضمین کنید .

مشکلات دانش آموزان در ارتباط با نامعادلات سال نهم

مشکلاتی که دانش آموزان در رابطه با تکنیک و فرمول های فراوان دارند این است که اولاً یادگیری آنها خیلی مشکل است و باید بارها مرور شوند تا دریاچه آب مانند در حالی که اگر این فرمول و تکنیک نباشد به آسانی می توان با رمز یا نقطه ای داستان را یاد گرفت موسسه حرف آخر دقیقا کاری کرده است که شما با این الگو سازی و انیمیشن سازی بتوانید به اسانی یاد بگیرید و فراموش نکنید چون بیشتر بچه ها این مشکل را دارند که درس را فراموش می کنند و دلیل اصلی این که در کنکور موفق نمی شوند همین فراموشی است چون آن ها درس را خوانده اند نه این که یاد نگرفته باشند یاد گرفتند اما فراموش کردند پس بهتر است که در را به شکل تصویری یاد بگیرید تا هیچ موقع آن را فراموش نکنید.

دوستان عزیز توجه کنید که موسسات زیادی هستن که منابع ریاضی را در اختیار بچه ها می گذارند، اما باز میبینیم که بیشتر داوطلبان باز نمی توانند درصدهای بالایی را در این درس کسب کنند. شما هم فکر نمیکنید که دیگر این همه فرمول و تکنیک و شیوه های متعدد منسوخ شده و الگوها وانیمیشن های درس استاد منتظری جایگزین ان شده است. پس می توان این را با قاطعیت و کاملا صادقانه گفت که موسسه ای به نام حرف آخر به مدیریت استاد منتظری به این فکر افتاده است که ریاضی را به زبان غیر ریاضی آموزش دهد، دیگر خبری از فرمول های فراوان و گیج کننده نیست اینجا فقط از الگو استفاده میشه الگویی که همه تست های یک مبحث رو کامل پوشش می دهد و دیگر نیاز به حفظ کردن انواع اقسام فرمول های متنوع نیست .

شیوه تدریس نامعادلات سال نهم استاد منتظری در حرف آخر

شیوه تدریس در پکیج ریاضی نامعادلات سال نهم نیز مانند دیگر پکیج های موسسه حرف آخر شیوه شهودی سازی می باشد. استاد عبدالرضا منتظری که خود بنیان گذار این شیوه نوین و کار آمد است، درس ریاضی را با استفاده از انیمیشن و تصویر، و صرفا با به کار بردن چند الگو تدریس می کند.مزیت بارز این متد آموزش، این است که شما دیگر با حجم زیادی از فرمول ها مواجه نیستید و نیازی به حفظ کردن آنها نخواهید داشت.

استفاده از این نقشه راه و الگوها موجب می شود که یادگیری ریاضی برای داوطلبان به شکل مفهومی باشد. و به این علت که نیم کره سمت چپ را فعال میکند، مطالب در ذهن تثبیت خواهد شد.همه این خصوصیات در  پکیج نامعادلات سال نهم با تدریس استاد منتظری، مو جبشده است که  مورد استقبال تعداد زیادی از دانش آموزان حرف آخری قرار گیرد.

ویژگی های بی نظیر پکیج نامعادلات سال نهم استاد منتظری

همان طور که در بالا اشاره کردیم ویژگی پکیج نامعادلات سال نهم حرف آخر که آن را از دیگر منابع کنکور متمایز ساخته روش اموزش آن می باشد. دانش آموزان با استفاده از این پکیج می توانند به شکل پایه ای ریاضی را یاد بگیرند. همچنین شما بعد از آموزش با تعدادی از تست های مربوط به مبحث خوانده شده رو به رو هستید.

حل و بررسی این تست ها توسط استاد منتظری موجب می شود شما با شیوه و راه حل های تست زنی کاملا آشنا شوید و آمادگی هر نوع سوال را در کنکور خواهید داشت. شما برای مشاهده نامعادلات سال نهم استاد منتظری در حرف آخر ۷۰ ساعت زمان نیاز دارید تا بتوانید مباحث و حل تست را جمع بندی کنید.

نکته دیگر که باید به آن اشاره کنیم ارسال کتاب کار حرف آخر همراه با پکیج ها است که نیاز به یادداشت برداری هنگام مشاهده فیلم نخواهد بود. به عبارت دیگر پکیج نامعادلات سال نهم در کوتاهترین زمان بیشترین بازدهی را برای شما به همراه خواهد داشت. اگر فیلم های آموزشی حرف آخر را دیده باشید متوجه تطابق بیش از پنجاه درصدی با سوالات  کنکور خواهید شد. شما داوطلبان عزیز با تهیه پکیج نامعادلات سال نهم حرف آخر ۷۰ درصد از سوالات ریاضی را در کنکور با اطمینان از آن خود کنید.

منبع : موسسه حرف آخر برترین و بهترین مرجع برای برنامه ریزی و همچنین مشاوره حرف آخر برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری به صورت رایگان و تهیه محصولات و پکیج های مطابق با به روز ترین ابزار های دنیا می باشد.برای اطلاعات بیشتر و تماس با رتبه برتری ها و مشاورین ارشد با شماره  09128929049  و 09128929049 تماس بگیرید، و با لیست قیمت محصولات حرف آخر آشنا شوید.

سوالات متداول دانش آموزان نظام جدید

برای سفارش پکیج های حرف آخر چه کار باید بکنیم؟

با شماره های 09128929049 و 09128929049 تماس گرفته و پکیج مورد نظرتان را سفارش دهید.

شیوه ی تدریس این پکیج چگونه است؟

شیوه تدریس در پکیج ریاضی نامعادلات سال نهم نیز مانند دیگر پکیج های موسسه حرف آخر شیوه شهودی سازی می باشد. استاد عبدالرضا منتظری که خود بنیان گذار این شیوه نوین و کار آمد است، درس ریاضی را با استفاده از انیمیشن و تصویر، و صرفا با به کار بردن چند الگو تدریس می کند.مزیت بارز این متد آموزش، این است که شما دیگر با حجم زیادی از فرمول ها مواجه نیستید و نیازی به حفظ کردن آنها نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.