بصورت 24 ساعته در تماس و واتساپ پاسخگوی شما هستیم.

کتاب های حرف آخر نظام جدید

در سایت موسسه حرف آخر به بررسی کتاب کار حرف آخر  میپردازیم این کتاب کار ها شامل سوال های داخل دی وی دی ها و نیز اسلاید های آن ها که به شکل آموزش فوق العاده اساتید موسسسه حرف آخر ارائه شده، چاپ شده است و آماده ورود به بازار می باشد و می توانید به شکل مطلوب از آن استفاده کنید.  کتاب کار همه دروس شامل جاخالی و نیز آموزش بی نظیر اساتید و  اسلاید های آنها می باشد و  به آسانی می توانید سوال هایی که در دی وی دی ها مطرح شده است  و یا اساتید آن را مطرح کرده است در این جزوه حرف آخر  بیابید و نیز نکته برداری کاهش میابد و شما به آسانی می توانید همه نکات رو در کتاب کار پیدا کنید.

در کتاب کارهای حرف آخر، نکته های مهم و سوال هایی که در پکیج های آموزشی حل می شود موجود است که شما می توانید هنگام مشاهده دی وی دی های آموزشی از آنها استفاده کنید. مباحثی که داخل کتاب کارها نوشته شده است توسط مدرسین باتجربه و خبره گرد آوری شده است. وجود کتاب کار موجب می شود که تمام ذهن خود را منعطف مطالب و نکته هایی کنید که توسط استاد مربوطه آموزش داده می شود. پس آنکه درسنامه توسط اساتید بیان شد می توانید دی وی دی را متوقف و خودتان شروع به حل سوال کنید پس از آنکه سوال را حل کردید حل سوال را از زبان استاد بشنوید و به ضعف های خود بپردازید. در واقع کتاب کار حرف آخر به همراه محصولاتش در اختیار شما قرار می دهد مجموعه باارزشی است که نتیجه تلاش مدرسین است. با وجود کتاب کار موسسه حرف آخر می توانید زیر نکه های مهم خط بکشید و سوال های مهم و پرنکته را هایلایت نمایید و بعدا به آسانی نکته ها را مرور کنید و دوباره سوالات پرنکته را حل کنید.

ویژگی کلیدی و طلای کتاب کار موسسه حرف آخر

کتاب کار حرف آخر بهترین ویژگی که دارند این است که  نت برداری دانش‌آموزان را کم می‌کند و این خود یک تأثیر مثبتی را می‌تواند به وجود بیاورد چون تعدا زیادی از دانش‌آموزان حوصله نت برداری را ندارند و دوست دارند بیشتر گوش فرا دهند تا این که بنویسند مثل اینکه کتاب کار فیزیک حرف آخر شامل جاخالی و نیز سوال های استاد کامیار می باشد که شما به آاسانی می توانید در کتاب کار به سوالات جواب دهید و  حالت مرور داشته باشد.

قیمت کتاب کارهای موسسه حرف آخر نظام جدید

کتاب کار درس زیست شناسی موسسه حرف آخر

کتاب کاری که برای درس زیست در نظر گرفته شده است مخصوص دانش آموزانی است که با نت برداری آشنایی ندارند یا اینکه حس می کنند مباحث آنقدر سریع گفته می شود که نمی توانند همه مطالب را نت برداری کنند. با استفاده از کتاب کار زیست حرف آخر دانش آموز تمام حواس خود را صرف یادگیری می کند و تایمی را به نوشتن اختصاص نمی دهد. اگر در کنار این کتاب کار از پکیج های آموزشی موسسه حرف آخراستفاده کنید می توانید زیست کنکور را با درصد بالایی بزنید.

دانش آموزان نباید خود را به کتاب کار زیست حرف آخر محدود کنید بلکه آن را به عنوان یک مکمل کتاب درسی و دی وی دی های آموزشی در نظر بگیرید. اگر از پکیج ها و کتاب های کار زیست شناسی حرف آخر به نحو صحیح استفاده کنید به کلاسهای کنکور و اتلاف وقت نیاز نخواهید داشت.

کتاب کار برای زیست شناسی شامل سه نوع کتاب است که در زیر به آنها اشاره می کنیم.                

  • کتاب کار: این کتاب برای زیست دوم سوم پیش و زیست گیاهی موجود است که فقط شامل تست های زیست می باشد و برای تمرین و تکرار بیشتر است.
  • کتاب های الگو تا رتبه: کتاب الگو تا رتبه برای زیست دوم و زیست سوم آماده شده که تمام نکته های مهم زیست شناسی را شامل می شود.
  • کتاب پارادوکس زیست شناسی : این کتاب شامل نکته های مهم و باید و نباید ها قیدها و گزینه های ابهام آمیز یا نکاتی که خودش را نقض می کنند را بررسی می کند.

کتاب کار درس شیمی موسسه حرف آخر 

وجود کتاب کار در درس شیمی به دانش آموزان کمک می کند از نوشتن مباحث اضافی، رسم شکل، رسم ساختار پیوندهای مختلف، معادلات شیمیایی و… هنگام مشاهده دی وی دی های آموزشی این درس پرهیز شود. بنابراین می توان گفت هدف از ارائه کتاب کار شیمی حرف آخر سرعت بخشیدن در یادگیری داوطلبان کنکور می باشد.

کتاب کار مربوط به درس شیمی بخش مفاهیم و مسائل را دربرمی گیرد. در کتاب کار شیمی موسسه حرف آخر که توسط استاد شیروانی تهیه شده است در بخش درسنامه جاهای خالی برای نوشتن نکته های طلایی وجود دارد یعنی دانش آموز باید پس از خواندن درسنامه از طریق دی وی دی آموزشی، نکته هایی که از درسنامه برداشت کرده است و از اهمیت برخوردار است را در بخش نکات طلایی یادداشت کند. در ادامه کتاب کار شیمی حرف آخر سوالاتی وجود دارد که توصیه مشاوران ما به داوطلبان کنکور این است که قبل از حل توسط استاد، خود مشغول به حل شوید تا اگر در حل سوال به مشکل برخوردید آنها را علامت بزنید و بعدا دوباره آن را حل کنید.

کتاب کار درس زبان انگلیسی موسسه حرف آخر

کتاب کار زبان حرف آخر شامل سه کتاب است که به شرح زیر می باشد:

  • کتاب تیک آخر: این کتاب لغات زبان را به خود اختصاص می دهد. دانش آموز پس از دیدن دی وی دی مربوط به واژگان، برای مرور و تمرین و تکرار از کتاب تیک آخر استفاده می کند.
  • کتاب جامع زبان حرف آخر: برای بخش گرامر، کلوز تست و درک مطلب مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کتاب کار زبان حرف آخر: در این قسمت تکنیکهایی که تدریس شده است در قالب حل تست های تالیفی و کنکوری پیاده می شود.

کتاب کار تست پلاس موسسه حرف آخر

با تلاش مدرسین موسسه حرف آخر برای تمام درس ها، کتابی تحت عنوان تست پلاس حرف آخر تالیف شده است. این کتب جزو جامع ترین منابع تستی در نظر گرفته می شوند. در تست پلاس که برای تک تک درسها موجود است تستهای منسجم، ترکیبی و استاندارد از جمله ویژگی های سوالات این کتاب است. البته این کتاب فقط به تست محدود نمی شود بلکه اساتید برای مرور، بخشی را به درسنامه ها اختصاص داده اند.

کتابهای تست پلاس حرف آخر شامل:

  • کتاب تست پلاس زیست حرف آخر
  • کتاب تست پلاس شیمی حرف آخر 
  • کتاب تست پلاس فیزیک حرف آخر

کتاب کار موسسه حرف آخر در پکیج درس فیزیک و دروس عمومی؛

این کتاب کارها هم شامل سوالات داخل پکیج و الگوها و شکل های داخل پکیج است. کتاب کار حرف اخر در روزهای جمع بندی به دانش آموزان خیلی کمک می کند که مرور به شکل بازیابی رو انجام بدهند و فقط این کتاب کارهارو به برنامه درسی بیاورند و فقط جاهایی که مشکل دارند به پکیج رجوع کنند. لینک دانلود این کتاب کارها از نظر شرعی و از دید خود استاد مشکل دارد که برای دانلود قرار بدهیم بخاط همین شما می توانید جزوه حرف آخر را از این سایت دانلود کنید و کتاب کار حرف آخر را از مشاوران این سایت بخواید که براتون بفرستند.

منبع : موسسه حرف آخر برترین و بهترین مرجع برای برنامه ریزی و همچنین مشاوره حرف آخر برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری به صورت رایگان و تهیه محصولات و پکیج های مطابق با به روز ترین ابزار های دنیا می باشد.برای اطلاعات بیشتر و تماس با رتبه برتری ها و مشاورین ارشد با شماره  09128929049  و 09128929049 تماس بگیرید، و با لیست قیمت محصولات حرف آخر آشنا شوید.

سوالات متداول دانش آموزان نظام جدید

برای سفارش کتاب های کار حرف آخر چکار باید بکنیم؟

با یکی از شماره های 09128929049 و 09128929049 تماس گرفته و پکیج مورد نظرتان را سفارش دهید.

کتاب تست پلاس حرف آخر چه کتابی است؟

این کتب جزو جامع ترین منابع تستی در نظر گرفته می شوند. در تست پلاس که برای تک تک درسها موجود است تستهای منسجم، ترکیبی و استاندارد از جمله ویژگی های سوالات این کتاب است. البته این کتاب فقط به تست محدود نمی شود بلکه اساتید برای مرور، بخشی را به درسنامه ها اختصاص داده اند.

از این کتاب کارها برای امتحانات نهایی هم می توانیم استفاده کنیم؟

بله.هم برای امتحانات نهایی و هم برای کنکور می تواند به بهترین وجه پاسخگو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.