بصورت 24 ساعته در تماس و واتساپ پاسخگوی شما هستیم.

برنامه دو ماهه کنکور

موسسه حرف آخر برنامه جدیدی رو آماده کرده به نام برنامه دو ماهه حرف آخر که این برنامه دو ماهه شامل سه فاز است. فاز اول ۵۰% ، فاز دوم ۸۰% و فاز سوم هم ۱۰۰% خواهد بود. یعنی اینکه به عنوان مثال داوطلب تو فاز اول ۵۰ درصد مطالب درسی و با این برنامه پوشش خواهد داد. نکته ی مهم در برنامه ۲ ماهه حرف آخر این هست که دوماه واقعا داوطلب باید همه تایمش رو بزاره برای برنامه ، تمام تایمشو….. ، یعنی روزی ۱۱ ساعت باید بخونه ، اما کاری که تو این برنامه دو ماهه شده اساتید حرف آخر اومدن مباحث پر تکرار از هر درس  با بودجه بندی بالا در این برنامه قرار دادن  که البته درس عربی و زبان ۱۰۰% مباحث با صلاح دید موسسه در این برنامه قرار گرفته با توجه به زمان تدریس و تست هایی که قراره داوطلب بزنه. اما سوال اینجاست که مثل پروژه ۶۰۴۰ که دانش آموز ۶۰ روز آموزش و ۴۰ روز تست کار می کنه، آیا اینجا هم به همین شکله؟ خیر ، این برنامه کلا فرق داره و  دانش آموز با ۱۶-۱۷ روز خوندن میتونه ۵۰% مباحثو جمع کنه و با چیزی حدود ۳۷-۳۸ روز هم میتونه به ۸۰% مباحثی که توی برنامه گنجونده شده برسه. و البته به دانش آموز هم بستگی داره. و بعد خوندن این پکیج ها که همراه با تست کنکور و تست های تالیفی آموزش به شکل کامل هست، میره سراغ آزمونها. ۱۰ آزمون نظام قدیم که تکلیفش مشخصه و الآن داره تولید میشه اما برای نظام جدید چی؟ آیا دانش آموز به همه ۲۰ آزمون میتونه برسه و بزنه؟ قطعاً خیر. ۲۰ آزمون امسال به شیوه ای ای تعبیه شده که ۱۰ آزمون اولش مثل همین ۱۰ آزمونیه که برای نظام قدیم پارسال استادها اومدن سوالا رو از ۲۰ آزمون درآوردن. ولی الآن ۱۰ آزمون نظام جدید ۱۰ تای اولش انگار برای کسیه که زمان خیلی کمی داره و اون ۱۰ تای بعدی به قول معروف برای کسی بود که تایم بیشتری داشت و میتونست اون تست هارو هم کار کنه.

پروژه بی نظیر برنامه ۲ ماهه کنکور موسسه حرف آخر چگونه است؟

همانطور که میدانید برای رسیدن به موفقیت در کنکور سراسری و رشته های پر رقابت لازمه این است ، که دانش آموزان باید آستانه درصدی خود را به ۷۰ و حتی بالاتر برسانند ؛ اما واقعیت کنکور این روزها حاکی از این است که داوطلبان به درصد های ۱۰ ،۲۰ و ۳۰ درصد هم نمیتوانند برسند؛ اما آیا این داوطلبین باید کامل ناامید و بی انگیزه باشند و کنکور را رها کنند برای سال بعد؟ یا اینکه راهی برای رسیدن به موفقیت هنوز وجود دارد؟

باید بگویم برنامه ۲ ماهه حرف آخر ،جواب مثبت به این سوال می دهد به شرطی که دانش آموزان در این بازه نزدیک به کنکور حداقل روزانه ۱۰ الی ۱۱ ساعت درس خواندن مفید داشته باشند، برنامه ۲ ماهه موسسه حرف آخر که دارای ۳ فاز است: «فازه اول یا ۵۰ درصدی ، فاز دوم یا ۸۰ درصدی ،فاز سوم یا ۱۰۰ درصدی کنکور» که شرط اول آن داشتن حداقل روانه ۱۰ ساعت درس خواندن مفید است.

هدف اصلی موسسه حرف آخر این است که هر چقدر که به آستانه کنکور نزدیک تر می شیم ؛ دانش آموزانی که به هر علتی فرصت خواندن درس ها را نداشته اند بتوانند امید تازه ای برای رسیدن به اهدافشان پیدا کنند و به قول معروف جون تازه ای بگیرند برای ادامه دادن و رسیدن به موفقیت.

مزایای اصلی برنامه دو ماهه حرف آخر برای کنکوری ها :

در برنامه دو ماهه کنکور حرف آخر بر روی همه مشکلاتی که یک داوطلب کنکوری با داشتن هر سطح از معلومات چه افراد قوی و چه افرادی که در از پایه در درس ها مشکل دارند می‌توانند داشته باشند به شکل کامل مانور داده شده است و تمامی این مشکلات را با ارائۀ بهترین منبعی که همه ی افراد به دنبال آن هستند در اقدام به حل مشکلات ماه های پایانی کرده است.

جالب است بدانید که در برنامه دو ماهه کنکور حرف آخر همه درس ها به شکل صددرصد پوشش داده شده است و چنین برنامه ای را تنها در موسسه حرف آخر می‌توانید دریافت کنید.لازم به ذکر است که برای آن دسته از دانش آموزان که در کنکور نظام قدیم باید شرکت کنند خدماتی مبنی بر پکیج ده آزمون نظام قدیم حرف آخر نیز ارائه شده است که این دسته از دانش آموزان و داوطلبان می توانند به تهیه این پکیج اقدام کنند و از آنها به نحو احسن استفاده کند و در نهایت خود را برای یک کنکور جذاب و راحت آماده کنند.توجه داشته باشید که برای داوطلبین و دانش آموزان کنکوری نظام جدید نیز می توانند اقدام به تهیه و خرید ۲۰ آزمون نظام جدید حرف آخر کنند و آنها را بزند البته در نظر داشته باشید که چنانچه تایم کافی برای ۲۰ آزمون وجود نداشته باشد در این راستا موسسه حرف آخر یک پکیج استثنایی و جدید با عنوان ۱۰ آزمون گلچین ارائه شده است که مطابق با برنامه 2 ماهه حرف آخر می توان از اینده آزمون استفاده و آن ها را بزند و خود را برای کنکور آماده کند.

با برنامه دو ماهه موسسه حرف آخر آیا واقعا می‌توان به نتیجه رسید؟

می‌توان گفت که سال ، سالِ حرف آخر بود چرا که تعداد بسیار زیادی از داوطلبان حرف آخری به نتیجه ی دلخواه رسیدند. امّا اینطور نیست که هر رتبه برتری را با نام خود مجموعه معرفی کنیم بلکه همه مصاحبات داوطلبان در شبکه های صدا و سیما و موجود است و همه آن ها نیز توسط مشاورین مؤسسه راهنمایی شده اند.

از رتبه برتر های مجموعه ی حرف آخر می‌توان به مینا صالحی، بهزاد خادمی، محمدرضا خوشرو ، عرفان شهبازی ، سروین سلیمان پور ، علی و نهال بابائیان خواهر و برادر تبریزی که با دین و زندگی استاد یوسفیان پور به درصد ۹۴/۷ در درس دین و زندگی دست پیدا کردند و … . در سال ۹۸ این آمار به اوج رسید و ۵۱ نفر از دانش آموزان حرف آخری توانستند با این مجموعه رتبه زیر ۳۰۰ کسب کنند و آمار افرادی که ۱۰۰ زدند هم بی نظیر بود. درصد و نام رتبه برترهای حرف آخر را از طریق لینک مربوطه می‌توانید مشاهدهکنید.

تمامی نام های بالا با استفاده از حرف آخر به رشته های پزشکی ، دندان و دارو در دانشگاه های تاپ کشور دست پیدا کرده اند

نتیجه گیری نهای استفاده از برنامه دو ماهه کنکور حرف آخر

موضوعی که در این قسمت به آن پرداختیم با عنوان دانلود رایگان برنامه 2  ماه حرف آخر است که به شکل جامع به این برنامه اشاره و توضیح دادیم و مطمئنا شما با مطالعه این مقاله متوجه می شوید که با استفاده از این پکیج شما می توانید در فاصله دو ماه باقی مانده به کنکور خود را به شکل حرفه ای برای آزمون سراسری آماده کنید و از این برنامه که سه فاز می باشد فاز اول %50 درصد فاز دوم %80 و فاز سوم صد در صد همه مطالب کنکوری را در سه زمان مشخص شده یاد گرفته و برای کنکور آماده شوید.

اگر شما هم در طول سال به هر علتی نتوانستید خود را برای کنکور آماده کنید و با کنکور دو ماه فاصله دارید و در این دو ماه قصد دارید به سرعت و با یک روش حرفه ای برای کنکور آماده شوید موسسه حرف آخر با ارائه خدمات برنامه دو ماهه آماده سازی در کنار شماست و شما می توانید با تهیه این پکیج به شکل باورنکردنی در سر جلسه کنکور حاضر شده و از درصد بالای تست زنی بهره مند شوید و به هر آن چیزی که برای کسب کردن رتبه برتر در ذهن خود پرورش داده اید برسید.

منبع : موسسه حرف آخر برترین و بهترین مرجع برای برنامه ریزی و همچنین مشاوره حرف آخر برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری به صورت رایگان و تهیه محصولات و پکیج های مطابق با به روز ترین ابزار های دنیا می باشد.برای اطلاعات بیشتر و تماس با رتبه برتری ها و مشاورین ارشد با شماره  09128929049  و 09128929049 تماس بگیرید، و با لیست قیمت محصولات حرف آخر آشنا شوید.

سوالات متداول دانش آموزان نظام جدید

برای تهیه این برنامه ۲ ماهه روزی چند ساعت باید درس بخوانیم که تمامش کنیم؟

برای پیش رفتن با برنامه با برنامه ۲ ماهه حرف آخر هر چقدر بیشتر بخونید به نفع خودتونه ولی کف مطالعه تان نباید زیر ۱۰ ساعت باشه که با اصول های خودمون شما رو به این ساعت مطالعه خواهیم رسوند

آیا پروژه 6040 با برنامه دو ماهه حرف آخر فرق دارد؟

در جواب باید گفت برنامه دو ماهه حرف آخر همان پروژه 6040 محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.