بصورت 24 ساعته در تماس و واتساپ پاسخگوی شما هستیم.

زبان محمودی خوبه؟

موسسه حرف آخر توسط آقای مجتبی محمودی به ارائه پکیج آموزشی زبان انگلیسی اقدام کرده است تا دانش آموزان بتوانند به اسانی درصدهای بالایی از سوالات تست مربوط به درس زبان انگلیسی در کنکور سراسری را جواب دهند. پکیج آموزش زبان انگلیسی استاد مجتبی محمودی موسسه حرف آخر به نوعی طراحی شده است تا به طور کاملا ساده و حرفه ای به تمام سوالات زبان خارجه کنکور سراسری در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ دهید.

زبان انگلیسی موسسه حرف آخر با تدریس استاد مجتبی محمودی

استاد مجتبی محمودی در این مجموعه آموزشی به همه ی مباحث و نکته های مربوط به کنکور سراسری اشاره خواهند کرد و با استفاده از داستان ها و انیمیشن های جالب و جذاب به یادگیری دانش آموزان به طور کاملا مفهومی کمک خواهد کرد. در این مجموعه آموزشی توسط استاد محمودی چندین الگو در قسمت ریدینگ به دانش آموزان آموزش داده می شود تا دیگر به حفظ معنی همه ی لغات نیازی نباشد و با یک مطالعه به سوالات این بخش جواب دهید و همه ی مباحث و مطالب مربوط به گرامر را به صورت کامل و جامع آموزش می دهد.

دانش آموزان و داوطلبان شرکت در کنکور سراسری برای قبولی در رشته های خوب و دانشگاه های تراز اول باید درصد تست زنی درس زبان انگلیسی خود را افزایش دهند که پکیج زبان انگلیسی حرف آخر استاد محمودی به شما کمک میکند تا تسلط خود را در همه ی بخش های زبان خارجه افزایش داده و بدون سردرگمی و اتلاف زمان به سوالات کنکور جواب بدهید.

رزومه استاد محمودی مدرس زبان در موسسه حرف آخر:

استاد محمودی درس زبان برای اولین بار اقداماتی را در بخش آموزش انجام داد که به معرفی آن ها می پردازیم

  • اولین مبدع تدریس شهودی زبان انگلیسی در ایران
  • اولین استاد آموزش لغات به شیوه انیمیشن و داستان سرایی
  • اولین استاد گرامر زبان با استفاده از انیمیشن سازی و داستان سرایی
  • تدریس کاملترین و کم حجم ترین منبع آموزشی زبان انگلیسی کنکور

استاد محمودی در بین دیگر مدرسین برتر کنکور در موسسه حرف آخر از جمله استاد علیرضا یوسفیان پور مدرس دینی جزو محبوب ترین مدرسین کنکور اند.استاد محمودی فارغ التحصیل از دانشگاه تربیت مدرس می باشند.

مشخصات پکیج زبان انگلیسی حرف آخر و راهنمای خرید برای دانش آموزان نظام جدید

اگر قصد شرکت در کنکور را دارید و به دنبال مجموعه آموزشی برای یادگرفتن جامع و کامل زبان انگلیسی هستید، پیشنهاد ما به شما تهیه پکیج درس زبان انگلیسی حرف آخر با تدریس استاد مجتبی محمودی است. این مجموعه آموزشی با استفاده از روش های نوین مثل الگوسازی، داستان و انیمیشن به شما در یادگیری بهتر مطالب زبان خارجه کمک بزرگی خواهد کرد. مشخصات این پکیج جمع آموزشی زبان عبارتند از:

  • نام محصول : زبان انگلیسی جامع حرف آخر
  • مدرس : استاد مجتبی محمودی
  • شیوه تدریس: روش های نوین الگوسازی، انیمیشن و ….
  • تعداد جلسه : ۳۲ جلسه
  • تعداد دی وی دی : 16
  • هدف آموزش: تسلط بر درصد بالایی از سوالات کنکور سراسری

علاقه مندان به رشته های مرتبط با زبان های خارجه برای قبولی در دانشگاه معتبر و تراز اول باید درصد تست زبان انگلیسی خود را در کنکور سراسری خیلی افزایش دهند. حال اگر قصد تهیه پکیج آموزشی جامع و کامل زبان انگلیسی را دارید، می توانید به فروشگاه موسسه حرف آخر مراجعه کنید و پکیج زبان انگلیسی جامع استاد محمودی را با قیمت مناسب تهیه کنید.

ویژگی های بی نظیر پکیج زبان انگلیسی استاد مجتبی محمودی :

 چهار تکنیک ناب در پاسخگویی به سوالات متن در اختیارتان گذاشته خواهد شد که شما را توانا می سازد در کوتاهترین زمان مفهموم متن را در یابید و بتوانید به آن جواب بدهید.

استاد محمودی در این پکیج تلاش کرده است که همه مطالبی که برای کنکور لازم است را به صورت خیلی ساده ای و کاملا حرفه ای برایتان بیاورد و برای همین در این راستا از داستان ها و انیمیشن های خیلی جذاب بهره برده است.

در قسمت ردینگ چند الگو به شما آموزش داده می شود که دیگر احتیاجی به حفظ معانی همه ی لغات ندارد، بلکه با یک مطالعه اجمالی می توانید به سوال ها جواب دهید. و در قسمت گرامر همه مطالب مربوط به یک مبحث را بطور کامل آموزش داده اند، که از سردرگمی و اتلاف تایم دانش آموزان جلوگیری می شود، به عنوان مثال افعال to be در یک داستان کوتاه ذکر شده اند که بدون شک دانش آموز با مطالعه این قسمت به تمام این افعال و قواعد استفاده از آنها مسلط خواهد شد.

تحصیلات استاد محمودی مدرس زبان انگلیسی حرف آخر :

کارشناسی ارشد رشته زیست شناسی و علوم گیاهی از دانشگاه تربیت مدرس

  • مولف کتاب تیک آخر زبان و کتاب جامع زبان انگلیسی انتشارات موسسه حرف آخر
  • مدرس فیلمهای آموزشی و دی وی دی های زبان انگلیسی موسسه حرف آخر

زبان انگلیسی آخرین درس دفترچه عمومی کنکور است. بیشتر داوطلبان مخصوصا افرادی که دارای مدارک زبان هستند احساس می‌کنند زبان درس خیلی ساده ای است و از پس آن برمی‌آیند ولی باید بدانید در کنکور ۹۷ فقط ۶ درصد کل داوطلبان توانستند درصد بالای ۵۰ در زبان را کسب کنند، چرا که برای جواب دادن به تست های زبان صرفا سواد لازم نیست بلکه سرعت هم لازم است تا بتوانید هر تست به خصوص ریدینگ را زیر ۴۸ ثانیه حل کنید.

در پکیج تیر آخر زبان حرف آخر همه مطالب به شکل جمع بندی آورده شده و استاد محمودی در زبان انگلیسی حرف آخر نیز برای یادگیری بهتر مباحث از انیمیشن و تصویر های بکر و جذاب برای آموزش استفاده کرده اند.  داستان های جالب برای فهم بهتر مطالب و الگوها که از دیگر ویژگی های تدریس استاد می باشد در تیر آخر زبان حرف آخر موجود است.

شاید فکر کنید که به تنهایی می توانید این درس را بخوانید و آن را ۱۰۰ بزنید در حالی که سال (۹۷) کسانی که توانسته اند درس زبان انگلیسی را ۱۰۰ بزنند تعدادشان خیلی کم بوده با وجود اینکه تعداد زیادی در کلاس های زبان شرکت می‌کنند و دارای مدارک زبان هستند.چون برای زبان کنکور فقط سواد نیاز نیست و باید علاوه بر سواد سرعت بالایی هم داشته باشید.

با پکیج تیر آخر زبان حرف آخر ابتدا در کوتاه ترین زبان کل زبان را آموزش خواهید دید و علاوه بر درسنامه با شیوه های تست زنی نیز در قالب الگوهای زبان استاد محمودی آشنا می شوید که با استفاده از آن می‌توانید هر تست زبان را کمتر از زمان استاندارد یعنی زیر ۴۸ ثانیه پاسخ دهید.

منبع : موسسه حرف آخر برترین و بهترین مرجع برای برنامه ریزی و همچنین مشاوره حرف آخر برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری به صورت رایگان و تهیه محصولات و پکیج های مطابق با به روز ترین ابزار های دنیا می باشد.برای اطلاعات بیشتر و تماس با رتبه برتری ها و مشاورین ارشد با شماره  09128929049  و 09128929049 تماس بگیرید، و با لیست قیمت محصولات حرف آخر آشنا شوید.

سوالات متداول دانش آموزان نظام جدید

ضریب درس زبان در کنکور چقدر است؟

ضریب دو درس زبان و عربی در کنکور 2 است.

چند درصد سوالات در کنکور به بخش گرامر مربوط است؟

حدود 30 درصد سوالات زبان در کنکور شامل مباحث گرامر است.

با استفاده از پکیج استاد محمودی زبان را چند درصد می توانیم بزنیم؟

با استفاده از پکیج زبان حرف آخر می توانید به راحتی به درصد 100 در کنکور دست پیدا کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.