بصورت 24 ساعته در تماس و واتساپ پاسخگوی شما هستیم.

استاد غلامحسین شیروانی مدرس شیمی حرف آخر

در گروه تجربی و ریاضی یکی از مهم ترین دروس تخصصی درس شیمی می باشد. دانش آموزان و داوطلبان محترم که قصد دارند در رشته های مهندسی و داروسازی قبل شوند باید توجه زیادی به تراز این درس داشته باشند. استاد غلامحسین شیروانی یکی از اساتید بنام موسسه حرف اخر به داوطلبان و دانش آموزان گروه ریاضی و تجربی درس شیمی را آموزش می دهد. بسیاری از داوطلبان کنکور ریاضی و تجربی استاد غلامحسن شیروانی را با روش های ابتکاری می شناسند. طبق تحقیقات انجام شده درس شیمی در سال های اخیر به یک معضل اساسی و بزرگ برای دانش آموزان تبدیل شده است. به علاوه سوالاتی که در کنکور سراسری سال 99 مطرح شده بود فراتر از حد تصور ما و بیشتر شبیه به سوالات المپیاد بود. استاد شیروانی برای اولین بار در کشور سبک آموزشی جدیدی را برای تدریس شیمی ارائه داده است. در این سبک آموزشی برای تدریس شیمی از روش شهودی سازی و پویا نمایی بهره گرفته شده است. در ادامه این مقاله اطلاعاتی را در رابطه با سوابق آموزشی و تحصیلی و نحوه آموزش استاد غلامحسین شیروانی در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد، همراه ما باشید…

یادگیری شیمی با استاد غلامحسین شیروانی

استاد غلامحسین شیروانی یکی از اساتید بنام و شناخته شده موسسه حرف آخر است که از همان ماه های اول تاسیس این موسسه درس شیمی را به دانش آموزان و داوطلبان کنکور تدریس نموده است. استاد شیروانی از برترین اساتید شیمی می باشد که از سابقه آموزشی و تحصیلی درخشانی برخوردار است. استاد غلامحسین شیروانی با کمک موسسه حرف آخر بهترین و جامع ترین پکیج های آموزشی را برای دانش آموزان و داوطلبان گردآوری نموده است. با استناد بر پکیج های آموزشی درس شیمی استاد شیروانی مطالب این درس برای شما قابل فهم خواهد بود.

سابقه تحصیلی و سوابق آموزشی استاد غلامحسین شیروانی

استاد غلامحسین شیروانی در مقطع کارشناسی مدرک شیمی محض را از دانشگاه گیلان دریافت نموده است. پس از سپری نموده مقطع کارشناسی برای ادامه تحصیل در رشته شیمی آلی وارد دانشگاه شهید بهشتی یکی از دانشگاه های برتر کشور شده است و مدرک فوق لیسانس خود را در رشته شیمی محض از این دانشگاه دریافت نموده است. علاوه بر موارد ذکر شده استاد غلامحسین شیروانی مدرک دکتری خود را از دانشگاه خوارزمی کسب کرده است. از سوابق تحصیلی و آموزشی استاد شیروانی می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • لیسانس شیمی محض در دانشگاه گیلان
  • فوق لیسانس شیمی آلی در دانشگاه شهید بهشتی
  • دکتری شیمی آلی در دانشگاه خوارزمی تهران
  • در موسسه حرف آخر مدرس پکیج های آموزشی شیمی می باشد.
  • در مراکز آموزشی مختلف کشور مدرس شیمی است.
  • مدرس شیمی در مدارس نمونه
  • مدرس شیمی در شبکه های صدا و سیما
  • مدرس شیمی در دانشگاه
  • عضو هیئت علمی دانشگاه تهران
  • طراح سوالات درس شیمی در آزمون‌های آزمایشی
  • و غیره

با توجه به موارد ذکر شده به راحتی می‌توان متوجه شد که چرا به غلامحسین شیروانی لقب سلطان شیمی را داده‌اند.

روش های به کار رفته استاد شیروانی در یادگیری شیمی

استاد غلامحسین شیروانی درس شیمی را به سه دسته محاسبات سریع، مفاهیم جامع شیمی، و مسائل شیمی تقسیم بندی نموده است. برای تدریس درس شیمی استاد شیروانی از 20 روش ابتکاری، الگوهای تصویری، روش مول، روش a-x، روش نقشه راه و غیره استفاده می کند. که بسیاری از روش ها را خود استاد ابداع نموده است.

استاد شیروانی در تدریس شیمی به جای فرمول های متعدد از الگوهای ساده استفاده می کند و مباحث شیمی را با روش الگوسازی و شهودی سازی تدریس می نماید. علاوه بر موارد ذکر شده این استاد بنام و شناخته تست زنی سریع و محاسبه مول در چند ثانیه را آموزش می دهد.

پکیج دین و زندگی استاد علیرضا یوسفیان پور و موسسه حرف آخر

در صورتی که قصد تهیه هر یک از پکیج های آموزشی استاد غلامحسین شیروانی حرف آخر را دارید، می توانید از فروشگاه اینترنتی حرف آخر اقدام و تهیه نمایید. همچنین می توانید از طریق خطوط ارتباطی 09128929049-09128929049 با مشاورین حرف آخر تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.