بصورت 24 ساعته در تماس و واتساپ پاسخگوی شما هستیم.

بهترین موسسه کنکوری

این روزها افرادی که وارد سالهای دهم، یازدهم و دوازدهم می شوند یا کسانی که پشت کنکور هستند همگی مشغله شان این است که چطور برای کنکور سراسری خود را آماده کنند؟ آیا با برنامه خودشان بخوانند بهتر است یا با موسسه خاصی پیش بروند؟ اصلا بهترین موسسه آموزشی کنکور کدام است؟ بهترین موسسه باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا کنکوری ها بتوانند به نتیجه برسند؟ با ما همراه باشید تا بتوانید به جواب تک تک سوالات خود دست پیدا کنید.

دوستان عزیز کنکوری همه شما عزیزان می دانید که با توجه به سوال های مطرح شده توسط طراحان، هر ساله کنکور سخت تر و سوالاتش پیچیده تر و مفهمومی و ترکیبی تر می شود. متاسفانه این کار را برای داوطلبان بسیار سخت تر کرده به طوری که شاید قبلا فقط با خواندن مطالب تا حدی می توانستند به سوالات پاسخ دهند یا به درصد تقریبا خوبی هم دست پیدا کنند ولی به مرور زمان با تغییر سبک سوالات داوطلب به تنهایی خودش نمی تواند فقط با خواندن مطالب به جواب برسد. به طوری که حتی کتاب هم سر جلسه کنکور جلو چشم داوطلب باشد شاید به 50 درصد سوالات هم نتواند پاسخ دهد.

به طور مثال برای درسی مثل دین و زندگی که همه دوستان فکر می کنند می توانند با خواندن مطالب به تست ها پاسخ دهند ولی در حال حاضر باید هم خط به خط متون را بلد باشند و آیات و روایات را به خوبی بتوانند حفظ کنند و در کنار آن ها مفهوم و پیامشان را به خوبی بدانند و در نهایت همه این ها را بتوانند با هم ترکیب کرده و به سوالات ترکیبی پاسخ دهند. با توجه به توضیحات داده شده متوجه شدید که این کار سخت است ولی شدنی است اما نیاز به زمان بسیاری دارد که در این صورت زمان شما هم برای مطالعه سایر دروس به شدت کاهش پیدا می کند و این فقط یک طرف قضیه است چرا که همه دروس مانند دین و زندگی ترکیبی و مفهمومی شده اند پس باید برای تک تک آن ها زمان بسیاری گذاشت که کاری ناممکن به حساب می آید.

بهترین موسسه آموزشی کنکور کدام است؟

معنای بهترین از نظر تک به تک افراد متفاوت است اما همه در مورد این که باید یک موسسه داوطلبش را به موفقیت برساند موافق هستند. موسسه ای که بتواند تعداد بسیاری از داوطلبانش را به رضایت برساند و همه آن ها را به آنچه که آرزویشان است نزدیک کند. چرا گفتم نزدیک؟ چون که یک موسسه اگر هم خیلی عالی باشد در نهایت این تلاش داوطلب است که موفقیت را برایش حتمی می سازد. پس یادتان باشد باید در کنار بهترین ها بهترین عملکرد را هم داشته باشید.

ویژگی های بهترین موسسه کنکوری

بهترین موسسه آموزشی کنکور موسسه ای خواهد بود که دارای اساتیدی باشد که دارای ویژگی های زیر باشند:

۱- اساتید دارای بهترین روش تدریس باشند و داوطلبان تدریس آن ها را به راحتی بیاموزند و بتوانند در تست ها به جواب برسند.

۲- اساتید باید از روشی برای تدریس استفاده کنند تا زمان آموزش بهینه باشد و فقط در چهارچوب کنکور آموزش داده شود یعنی در کم ترین زمان بهترین آموزش صورت بگیرد.

۳- اساتید باید از روشی برای تدریس استفاده کنند تا مطالب به خوبی در ذهن داوطلب بماند و دانش آموز آن متون را فراموش نکند.

۴- اساتید باید برای یادگیری بهتر مطالب و یادگیری نحوه تست زدن داوطلب از تعداد زیادی تست برای نمونه استفاده کنند و با استفاده از روش تدریس خودشان در کم ترین زمان به جواب برسند.

۵- اساتید باید در کنار تدریس شان دارای یک جزوه یا یک کتاب مناسب باشند  که بیشتر قسمت هایی که قرار است تدریس کنند در این جزوه یا کتاب وجود داشته باشد تا داوطلب جای نوشتن مطالبی که استاد می گوید فقط به حرف استاد گوش داده تا مطالب را تمام و کمال بیاموزد.

۶- اساتید باید دارای بیانی شیوا باشند و برخوردی مناسب با مخاطبان خود که همان داوطلبان عزیز کنکوری هستند داشته باشند.

۷- اساتید نباید برای هر تست یک تکنیک بگویند در این صورت برای رسیدن به جواب همه کنکورها و همه تست ها به اندازه موهای سرمان تکنیک وجود خواهد داشت و از روشی استفاده کنند که فقط با یک تکنیک به همه سوال ها بتوان رسید.

۸- موسسه باید دارای مشاورانی با علم بالا برای کنکور باشد تا با دادن برنامه ریزی منحصر به فردشان داوطلب را به سمت هدفشان سوق دهند.

خب دوستان دیدید که همه این ویژگی ها حق داوطلبانی است که تمامی تلاش خود را به کار می گیرند تا بتوانند از ماراتن کنکور پیروز و سربلند بیرون بیایند و به آرزوی خود دست یابند. شاید دقت کرده باشید که تاکید دارم بر روی تلاش شما عزیزان در رسیدن شما به هدفتان اما چرا؟ مگر این وظیفه موسسه نیست که داوطلب را به هدفش برساند؟ در جواب باید بگویم که تا حدی بله چون که موسسه نقش به سزایی دارد اما برای رسیدن به موفقیت تلاش حرف اول را می زند.

موسسه کنکوری آموزشی حرف آخر

در حال حاظر بهترین موسسه کنکوری یعنی موسسه حرف آخر در سال 1390 فعالیت آموزشی و فرهنگی خود در زمینه تولید محصولات کنکوری و درسی برای رشته های تجربی، ریاضی و انسانی در راستای عدالت آموزشی در کشور شروع کرد. سبک و شیوه تدریسی که حرف آخر وارد دنیای آموزش درسی و کنکوری کشور کرد کاملا جدید و به روز بود و قبل از آن هیچ کدام از موسسات و انتشارات کنکوری از این سبک استفاده نکرده بودند. اساتید حرف آخر با تشکیل اتاق فکرها از جامعه دانشجویان نخبه و صاحب نظران در عرضه آموزش برای اولین بار در کشور آموزش به سبک دیجیتال و روش پویانمایی در کشور را پایه ریزی کردند.

بررسی سوابق آموزشی در کشورهای مختلف نشان میدهد که خیلی از کشورها حتی کشورهای جهان سوم، چندین دهه است که به روش های نوین در آموزش رو آورده اند و  شیوه سنتی آموزش به کلی منسوخ شده است با توجه به متون درسی و سوالات مفهومی در کنکور سراسری استفاده از روش های سنتی دیگر جوابگو نیستند و باعث شکست و عدم موفقیت داوطلبان کنکوری میشود.

آشنایی بیشتر با شیوه تدریس موسسه حرف آخر

پیش تر اشاره کردیم که موسسه حرف آخر بنیان گذار روش های نوین آموزشی در کشور است. به همین منظور میخواهیم این روش های نوین و مزایایی آن را بیشتر تشریح کنیم.

قبل از پایه گذاری و ایجاد روش های جدید آموزشی در کشور توسط موسسه حرف آخر، دانش آموزان و داوطلبان کنکوری مجبور به حفظ کردن مطالب درسی بودند. که این امر دارای چند آسیب بزرگ آموزشی است. حفظ کردن مطالب به شیوه سنتی مانع یادگیری مفهومی و شهودی مطالب درسی میشود بر همین اساس دانش آموز یا داوطلب کنکوری درک سطحی و گذرا از موضوع پیدا میکند که این امر جوابگوی سوالات مفهومی کنکور سراسری نیست. از سوی دیگر حفظ کردن مطالب درسی وارد حافظه کوتاه مدت در نیمکره سمت چپ مغز میشود که این حافظه حداکثر یک الی دو هفته میتواند مطالب را نگهداری کند و به مرور فراموش میشود به همین دلیل است که خیلی از دانش آموزان و داوطلبان کنکور علی رغم تلاش و مطالعه زیاد احساس میکنند که همه موارد درسی را فراموش کرده اند. این سبک از مطالعه و اثرات منفی آن باعث ایجاد استرس، اضطراب و نا امیدی در داوطلبان میشود چون مدام احساس میکنند که مطالب را فراموش کرده اند. زمان طلایی و محدود کنکور با توجه به رقابت زیاد برای کسب رتبه برتر اجازه مرورهای زیاد و تکرار کارهای بی ثمر را به شما نمیدهد. این عوامل و برخی عوامل دیگر باعث شد که موسسه حرف آخر با روش های نوین مفهومی و شهودی در تدریس پا به عرصه تولید محتوای درسی و کنکوری بگذارد. 

استفاده از روش پویا نمایی و راهکارهای سریع محاسباتی در موسسه حرف آخر

مجموعه حرف آخر سعی کرده است که تمامی دروس عمومی و تخصصی را با روش پویا نمایی تدریس کند. این روش تاثیر قوی و ماندگاری روی حافظه بلند مدت و حافظه تصویری دارد و همچنین باعث ایجاد درک مفهومی و شهودی مباحث میشود. دانش آموزان تمامی آنچه را که مطالعه میکنند و میخوانند به صورت سه بعدی و تصویری می بینند و موضوع را از نزدیک به عینه لمس میکنند. بخصوص در درس زیست شناسی تمام جزئیات زیستی به صورت سه بعدی تشریح و تدریس شده است. روش پویانمایی کمک کرده است که یک آزمایشگاه مجازی زیست شناسی ایجاد شود تا داوطلبان کنکوری بتوانند مطالب ریز و فرار درس زیست را به صورت مفهومی یکبار برای همیشه یاد بگیرند. در درس فیزیک  برای درک بهتر پدیده های فیزیکی تمامی مباحث به صورت سه بعدی تدریس و نمایش داده میشود.

اساتید دروس تخصصی محاسباتی سعی کرده اند برای درس های ریاضی، فیزیک و شیمی راهکارهای ساده و کوتاه محاسباتی ایجاد کنند تا دواطلبان و دانش آموزان بتوانند فارغ از حفظ کردن فرمول  و تکنیک های مختلف به راحتی با چند راهکار ساده سخت ترین تست های کنکوری را در کمتر از یک دقیقه پاسخ دهند. به طور مثال استاد منتظری مدرس بی نظیر ریاضی کشور برای تمامی مباحث ریاضی راهکارهای کوتاه و مفهومی ایجاد کرده است. بخش مثلثات را با الگوی عقربه N سر در چند ساعت به صورت کاملا مفهومی و شهودی بسیار جذاب تدریس کرده است که با وجود این الگو نیازی به حفظ کردم زوایایی معادلاتی نیست و میتوانید با این الگو یکبار برای همیشه مبحث مثلثات در ریاضی را یاد بگیرید. نمونه بسیار بارز و کاربردی این روش های کوتاه در پکیج محاسبات سریع استاد منتظری موجود است که بسیاری از دانش آموزان از آن استفاده کرده اند و تاثیر مثبت و قوی آن را دیده اند.

استفاده از روش الگو سازی و نقشه راه در دروس عمومی حرف آخر

نوآوری و ابداع روش های جدید آموزشی موسسه حرف آخر فقط مختص دروس تخصصی نیست. اساتید  دروس عمومی حرف آخر نیز برای چهار درس عمومی روش های بسیار جالب مفهومی ایجاد کرده اند که به راحتی میتوانید سخت ترین تست های کنکوری را با آن پاسخ دهید. استاد علیرضا یوسفیان پور دبیر بی نظیر دین و زندگی کشور، تمام درس دین و زندگی را در 14 الگوی طلایی  به صورت مفهومی در 40 ساعت تدریس کرده است. دانش آموزان و داوطلبان کنکور که از این پکیج استفاده کرده اند با توجه به اینکه سوالات دینی و زندگی بسیار مفهومی طرح میشود درصد بالای 70 در کنکور سراسری کسب کرده اند. سایر اساتید دروس عمومی نیز با تصویرسازی، نقشه راه و کدینگ درس های عمومی را در کمتر از 30 ساعت به صورت کاملا مفهومی و جذاب تدریس کرده اند. در همه پکیج های عمومی ابتدا درس نامه به صورت کامل تدریس میشود و بعد از آن تست های کنکوری و تالیفی تشریح و تحلیل میشود.

اساتید مجموعه حرف آخر

  • استاد منتظری( مدرس ریاضی)
  • دکتر شیروانی( مدرس شیمی)
  • مهندس کامیار( مدرس فیزیک)
  • استاد شعبانی، استاد شاکری و استاد هومن روان( مدرسان زیست شناسی)
  • استاد یوسفیان پور(مدرس دین و زندگی)
  • استاد محمد واعظی(مدرس عربی)
  • استاد محسن منتظری( مدرس ادبیات)
  • استاد محمودی( مدرس زبان)

حرف آخر با داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید

خوشبختانه هم اکنون پکیج کامل برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید رشته تجربی و ریاضی و همچنین دروس عمومی رشته انسانی تدریس و آماده است. داوطلبان عزیز کنکوری میتوانند با حرف آخر به صورت یکجا آموزش، حل تست و راهکارهای کنکوری را داشته باشند و از سایر منابع و انتشارات بی نیاز باشند. همانگونه که اشاره شد روش های جدید و نوین حرف آخر کمک میکند تا بتوانید به راحتی رتبه برتر را کسب کنید و به همه آرزوها و رویاهای خود دست پیدا کنید. با تلاش شبانه روزی بهترین استادهای کشور مجموعه ای متفاوت برای شما دانش آموزان و داوطلبان عزیز تدریس شده است که پلی بین شما و کسب رتبه برتر است.

شما دوستان عزیز برای آگاهی هرچه بیشتر با بهترین موسسه کنکوری می توانید با مشاوران ارشد این سایت مرکزی حرف آخر با شماره های 09128929049 در ارتباط باشید تا بتوانید در مورد استفاده از برنامه ریزی و منابع برای آمادگی و موفقیت در کنکور بهترین تصمیم را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.