بصورت 24 ساعته در تماس و واتساپ پاسخگوی شما هستیم.

جدول برنامه ریزی درسی نفرات برتر کنکور

حتماً همه ی شما به خوبی اهمیت برنامه ریزی را درک می کنید و متوجه هستید که برای رسیدن به هدف مطلوب، داشتن برنامه ای مناسب و البته پیش رفتن مطابق آن،‌ ضروری است؛ پس با گفتن اهمیت‌های آن، سرتان را درد نمی‌آوریم. فقط همین‌قدر بگوییم که برنامه‌ریزی مناسب، علاوه بر بالا بردن بازده‌ی مطالعه و تمرکز، آرامش‌تان را هم بیش‌تر می‌کند و بی‌دقتی‌تان را نیز کاهش می‌دهد.

اعتبار هر موسسه با توجه به نتیجه های آن معلوم میشود. در این مقاله برنامه ریزی رتبه های برتر حرف آخر در کنکور 97 که حدود 30 رتبه ی دو رقمی و صدها رتبه ی سه رقمی بوده را خدمت شما معرفی می‌کنیم در ادامه نیز رتبه برتر های 98 حرف آخر را هم برای شما در این مقاله آورده ایم تا از تجربیات آن ها در رسیدن به هدفشان و برنامه ریز ی و منابعی که استفاده کرده اند مطلع شوید.

در تجربه ی چند سال مشاوره و حتی دوران کنکور خودم به یک نتیجه ی مهم رسیدم. هر کاری که میخواهید انجام دهید حتما باید سخنی هایی را تحمل کنید و هیچ موفقیتی آسان به دست نمی آید. هروقت راهی را شروع کردید و متوجه شدید که هیچ سختی احساس نمی کنید مطمئن باشید که راه شما اشتباه است. با خواندن این مقاله با رتبه های برتر حرف آخر و چگونگی برنامه ریزی آنها آشنا میشوید، افرادی که واقعا شرایط سختی را گذرانده اند تا به آرزو و رویای خود رسیده اند. رتبه برترهای حرف آخر یا به طور کلی رتبه برترهای کنکور امداد غیبی یا هوش مصنوعی ندارند، افراد معمولی هستند مثل ما و شما ولی این تفاوت که اهل جنگیدن هستند و همچنین ابزار لازم را در دست دارند و در مسیر درست قرار گرفتند، میجنگند واز تمامی حواشی دور میکنند فقط به خاطر اینکه به هدف و آرزوی خود دست پیدا کنند. یک لحظه به هدفتان فکر کنید واینکه میخواهید در آینده به کجا برسید.

اگر واقعا میخواهید این رویا به واقعیت تبدیل بشه از همین حالا و همین ساعت شروع کنید. اگه شروع کردید تلاشتون را چندین برابر کنید چون من میدانم رسیدن به رتبه ی خوب کنکور چه لذتی دارد.

شما دوستان عزیز کنکوری اگر میخواهید در مسیر درست قرار بگیرید واز همین برنامه و منابعی که سایر دانش آموزان حرف آخر استفاده کردند و به نتیجه رسیدند، استفاده کنید مصاحبه با رتبه های برتر حرف آخر را بخوانید تا متوجه شوید این افراد با چه سبکی درس خوندن و به نتیجه رسیدن و اگه شما هم می‌خواهید به این سبک درس بخوانید و بدون ریسک کردن به هدف خود برسید کافی است با شماره های مشاوران ارشد حرف آخر که در همین سایت هم موجود است، تماس بگیرید و مشاوره و برنامه ریزی رایگان دریافت کنید.09128929049.

جدول برنامه ریزی رتبه های برتر به سبک حرف آخر

موسسه کنکوری حرف آخر در راستای عدالت آموزشی و با تکیه بر به روزترین ایده های تدریس که برگرفته از انیمیشن سازی، الگوسازی و نقشه راه می باشد و از همه مهمتر برنامه ریزی مطابق با منابع آموزشی از سال 91 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد، زیاد طول نکشید که نحوه ی برنامه ریزی و منابع موسسه حرف آخر برای دانش آموزان کنکوری رو شد و در سالهای آتی شاهد رتبه برتر های زیادی از جانب حرف آخر بودیم.و این چنین شد که سایر داوطلبان کنکوری که از منابع و برنامه ریزی های رایج و بدون فایده خسته شده بودند، به سمت برنامه های حرف آخر جذب شدند، هر چند برنامه ریزی های حرف آخر مختص به یک یا دو مورد از دانش آموزان نیست و برای هر دانش آموزی در هر شرایط باقی مانده تا کنکور برنامه بخصوصی توسط اساتید و پرسنل موسسه حرف آخر تهیه و تنظیم شده است که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

برنامه ریزی های حرف آخر

  • مشاوره و برنامه ریزی 1000 ساعته نظام جدید حرف آخر
  • مشاوره و برنامه ریزی 4 ماهه نظام قدیم حرف آخر
  • مشاوره و برنامه ریزی پروژه 6040 نظام جدید حرف آخر
  • مشاوره و برنامه ریزی پروژه 6040 نظام قدیم حرف آخر
  • مشاوره و برنامه ریزی 2 ماهه نظام جدید حرف آخر
  • مشاوره و برنامه ریزی 2 ماهه نظام قدیم حرف آخر

همانطور که مشاهده می کنید موسسه حرف آخر برای همه داوطلبان کنکوری عزیز برنامه های اصولی و بخصوصی دارد یعنی اصلا مهم نیست که دانش آموز یک سال برای آمادگی در کنکور زمان داشته باشد یا 2 ماه!!!شاید باورش برای مخاطبان عزیز سخت باشد ولی بسیاری از دانش آموزان موفق حرف آخری با استفاده از همین برنامه 2 ماهه به هدف و رشته مورد علاقه خود رسیدند، دلیل این نحوه برنامه ریزی هم حجم کم منابع آموزشی میباشد، به طوری که داوطلبان عزیز در کمترین زمان ممکن پرونده آموزش خود را تکمیل میکنند و چه بسا در طول آموزش چندین و چند بار مرور مباحث را هم انجام می دهند.پس جدول برنامه ریزی درسی نفرات برتر کنکور به سبک حرف آخر همین برنامه ریزی ها می باشد که لیست آن را مشاهده میکنید.

شما دوستان عزیز برای آگاهی و شناخت بیشتر موسسه حرف آخر و اینکه تا چه حد این گفته ها واقعیت داشته و همچنین برای آگاهی خودتان میتوانید سایر مقاله های در مورد مشاوره و برنامه ریزی موسسه حرف آخر را از طریق همین سایت مرکزی مشاهده کنید و یا با مشاوران ارشد حرف آخر که در این زمینه تجربه کافی را دارا می باشند و همچنین در طی چندین سال گذشته رتبه برتر های زیادی را به سرانجام رساندند میتوانید از طریق شماره های زیر در تماس باشید: 09128929049 تا شما را از نحوه ی برنامه ریزی و کم و کیف آن با خبر سازند، تا شما عزیزان بتوانید بهترین تصمیم را در مورد استفاده از برنامه و منابع آموزشی بگیرید و در مسیر درست قدم بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.