بصورت 24 ساعته در تماس و واتساپ پاسخگوی شما هستیم.

برنامه قطاری ۱۰۰۰ ساعته و ۴ ماهه حرف آخر

برنامه قطاری حرف آخر ابتکاری جدید از موسسه آموزشی حرف آخر می باشد که طی این برنامه مطالعاتی صفر تا صد کل منابع مطالعاتی کنکور طی ۱۰۰۰ ساعت به داوطلب آموزش داده می شود. این برنامه به صورت قطاری طراحی شده و قابلیت کاستومایز شدن مطابق با ساعات آزاد مطالعاتی داوطلب را دارد. بسیاری از دانش‌آموزان برای قبولی در کنکور، منابع درسی را مطالعه می‌کنند اما نتیجه قابل قبولی به دست نمی‌آورند. به نظر شما دلیل چیست؟ جواب این سوال بسیار واضح است؛ برنامه‌ریزی این دانش‌آموزان نادرست است. برنامه‌ریزی دقیق، مهم‌ترین رکن در قبولی کنکور محسوب می‌شود. یکی از مهارت‌های مهم برای رسیدن به اهداف، برنامه‌ریزی قابل قبول است. موسسه حرف آخر برای این مشکل دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور، راه‌حلی ارائه داده است. این راه‌حل، برنامه ۱۰۰۰ ساعته حرف آخر برای داوطلبان نظام جدید و برنامه 4 ماهه برای دوستان نظام قدیم است. با توجه به اهمیت این برنامه، ما در این مقاله برنامه قطاری ۱۰۰۰ ساعته را همراه با جزئیات آن به شما معرفی می‌کنیم.

برنامه قطاری حرف آخر چیست؟

این برنامه قدرتمند، تمامی دروس کنکور را به صورت هدفمند به طور کامل و صفر تا صد آموزش می دهد. برنامه ۱۰۰۰ ساعته به دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور کمک می‌کند که در مدت ۴ ماه برای آزمون سراسری آماده شوند. برنامه مطالعاتی ۱۰۰۰ ساعته یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های موجود در کشور برای کنکور است.

این برنامه مطالعاتی ۱۰۰۰ ساعته، مطالعه تمامی دروس را به صورت روزانه مشخص می‌کند. دانش‌آموزان و داوطلبان با استفاده از این برنامه، زمان و ساعت مطالعه دروس را به صورت روزانه متوجه می‌شوند. شما می‌توانید برای متوجه شدن بهتر این برنامه، عکس زیر را در نظر بگیرید:

همان طور که مشاهده می‌کنید در این برنامه هر یک از دروس، ساعات خاصی برای مطالعه دارند. به طور مثال دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور برای مطالعه شیمی ۱ باید ۷۰ ساعات زمان بگذارند. دانش‌آموزان با استفاده از این برنامه به راحتی می‌توانند در یک مدت زمان کوتاه بهترین نتیجه را در کنکور کسب کنند.

مزایای برنامه قطاری ۱۰۰۰ ساعته حرف آخر

برنامه ۱۰۰۰ ساعته حرف آخر از دو بخش متفاوت تشکیل شده است:

  • بخش اول: توضیح مباحث درسی
  • بخش دوم: تمرین، تکرار و تست زنی

بخش اول: توضیح مباحث درسی

بخش اول این برنامه مرتبط با مباحث درسی است. دانش‌آموزان با کمک برنامه و پکیج‌های آموزشی حرف آخر به صورت زنجیره‌ای مباحث کنکور را مطالعه می‌کنند. این نکته را فراموش نکنید که مطالعه به صورت پشت سر هم است. جزئیات و اطلاعات کامل هر یک از مباحث درسی به طور کامل در اختیار دانش‌آموزان قرا می‌گیرد. برنامه ۱۰۰۰ ساعته حرف آخر به برنامه قطاری نیز معروف است. زیرا دانش‌آموزان و داوطلبان به صورت پشت سر هم و با سرعت زیاد مباحث را به خوبی آموزش می‌بینند.

۱۰۰ ساعت از این برنامه مربوط به آموزش است. این بدین معنی است که فقط ۱۰ درصد برنامه، مباحث درسی را آموزش می‌دهد. دانش‌آموزان و داوطلبان می‌توانند با ۱۰ درصد این برنامه، تمامی مطالب را با جزئیات دقیق یاد بگیرند.

بخش دوم: تمرین، تکرار و تست زنی

۹۰۰ ساعت این برنامه مربوط به تمرین، تکرار و تست زنی است. این بدین معنی است که ۱۰ درصد راه فقط آموزش است و بقیه مسیر وابسته به تکرار و تمرین است. دانش‌آموزان و داوطلبان در این ۹۰۰ ساعت، تست‌های مربوط به مباحث درسی را حل می‌کنند. تکرار و تمرین این مباحث و تست زنی موجب می‌شود دانش‌آموزان و داوطلبان بهترین رتبه را در کنکور کسب کنند.

۶ ویژگی مهم‌ برنامه قطاری ۴ ماهه کنکور حرف آخر

دانش‌آموزانی که زمان کمی تا کنکور دارند به اندازه کافی دچار سردرگمی و استرس هستند. حرف آخر تمام تلاش خود را کرده است که این دانش‌آموزان را به بهترین شکل برای کنکور آماده کند. یک برنامه ۴ ماهه برای کنکور چه ویژگی‌های باید داشته باشد؟ تمام ویژگی‌هایی را که یک برنامه کامل و جامع باید داشته باشد حرف آخر در این برنامه ۱۰۰۰ ساعته جمع‌آوری کرده است. ویژگی‌های برنامه ۴ ماهه کنکور حرف آخر به صورت زیر است:

۱) دارای بالاترین سطح علمی

حرف آخر برنامه چهار ماهه کنکور را با استفاده از جدیدترین روش‌های آموزشی طراحی کرده است. این برنامه چهار ماهه کنکور دارای بالاترین سطح علمی است. دانش‌آموزان با استفاده از این برنامه نه تنها در ۴ ماه به نتیجه قابل قبولی می‌رسند بلکه از جدیدترین و بهترین روش آموزشی نیز بهرمند می‌شوند. برنامه چهار ماهه کنکور حرف اخر با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا یک برنامه‌ریزی کامل در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. این برنامه کامل به دانش‌آموز و داوطلب کمک می‌کند تا در یک زمان مشخص خود را به بهترین شکل برای آزمون سراسری آماده کند.

۲) برنامه مطالعه کاربردی

حرف آخر یک برنامه ۴ ماهه کامل با برنامه‌ریزی دقیق آماده کرده است. یکی از نکات مهم در مورد این برنامه ۱۰۰۰ ساعته، حالت کاربردی آن است. این بدین معنی است که دانش‌آموز با یک برنامه دقیق و عملی به مسیر ادامه می‌دهد. برنامه طوری طراحی شده است که دانش‌آموز در مدت زمان ۴ ماه بالاترین بازده را داشته باشد.

۳) استفاده از تکنیک‌های ابداعی و رمزگذاری

مدرسان موسسه حرف آخر برای تمامی دروس عمومی و اختصاصی از تکنیک‌های ابداعی استفاده می‌کنند. این تکنیک‌ها به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا فرمول‌های زیادی را حفظ نکنند. دانش‌آموزان با استفاده از این تکنیک‌ها نه تنها مفاهیم را به خوبی یاد می‌گیرند بلکه دیگر نیازی به حفظ کردن صدها فرمول ندارند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم برنامه قطاری ۴ ماهه کنکور حرف آخر استفاده از سیستم رمزگذاری است. برخی از دروس مفاهیم و مطالبی دارند که دانش‌آموزان به سادگی آن‌ها را یاد نمی‌گیرند. موسسه حرف آخر در این برنامه ۴ ماهه برای حفظ کردن برخی مطالب از سیستم رمزگذاری استفاده کرده است.

۴) پویانمایی و شهودی‌سازی

دانش‌آموزان و داوطلبانی که از پکیج‌های حرف آخر به همراه برنامه چهار ماهه کنکور استفاده می‌کنند با یک روش آموزشی جدید آشنا می‌شوند. حرف آخر برای آموزش تمامی مطالب از تصاویر و انیمیشن استفاده می‌کند. این موضوع موجب می‌شود که مطالب به صورت بلندمدت در ذهن دانش‌آموز باقی بماند. تصویرسازی و انیمیشن‌‌سازی تمامی مطالب موجب می‌شود که دانش‌آموز این تصاویر را در نیم کره راست خود ذخیره کند و برای یک مدت طولانی آن‌ها را خاطر خود نگه دارد.

۵) مطالعه موازی تمامی دروس

حرف اخر در برنامه چهار ماهه کنکور تمامی دروس را به صورت موازی آموزش می‌دهد. به طور مثال، دانش‌آموز در یک روز، درس‌هایی مانند ریاضی، ادبیات و شیمی را در ساعات مختلف مطالعه می‌کند. این موضوع موجب می‌شود که دانش‌آموز و داوطلب تنها با یک درس روز خود را سپری نکند. حرف آخر به صورت روزانه برنامه‌های مشخصی را برای دانش‌آموز مشخص می‌کند.

۶) بررسی تکنیک‌های سریع تست زنی

دانش‌آموزان می‌توانند تنها در ۴ ماه تمامی مطالب را یاد بگیرند اما این موضوع فقط ۱۰ درصد راه است. ۹۰ درصد راه برای قبولی کنکور در چهار ماه، تمرین و تکرار و تست زنی است. موسسه حرف آخر در این برنامه چهار ماهه، تکنیک‌های سریع تست زنی را به دانش‌آموزان و داوطلبان آموزش می‌دهد. شما یک برنامه ۱۰۰۰ ساعته دارید، این یعنی فقط در ۴ ماه می‌توانید تمامی مطالب را یاد بگیرید و تست‌های مربوط به هر درس را حل کنید. به نظر شما این برنامه کامل‌ترین برنامه چهار ماهه کنکور نیست؟ ویژگی‌های کلی این برنامه به صورت زیر است:

  • دارای بالاترین سطح علمی
  • استفاده از تکنولوژی روز دنیا در برنامه‌ریزی
  • برنامه‌های مطالعاتی کاربردی
  • رسیدن به سطح علمی مناسب در ۴ ماه
  • استفاده از تکنیک‌های ابداعی
  • استفاده از پویانمایی
  • استفاده از سیستم رمزگذاری برای حفظ کردن برخی دروس
  • استفاده از نقشه راه
  • شهودی‌سازی مطالب
  • بررسی تمام مسائل و نکات کنکور
  • بررسی تکنیک‌های تست زنی سریع
  • مطالعه موازی تمامی دروس

مزایای استفاده از برنامه قطاری ۴ ماهه کنکور

بسیاری از دانش‌آموزان به دنبال قبولی کنکور در یک مدت زمان مشخص هستند. این برنامه می‌تواند بهترین کمک برای دانش‌آموزان در این مسیر باشد. برنامه چهار ماهه کنکور مزایای زیر را دارد:

  • کاهش استرس دانش‌آموزان و داوطلبان در مسیر آمادگی برای کنکور
  • برنامه‎‌ریزی بسیار دقیق و منظم
  • یادگیری تمامی مباحث دروس عمومی و اختصاصی در ۴ ماه
  • کمک به کسب بهترین رتبه‌ها در کنکور سراسری
  • یادگیری تمامی مفاهیم و مطالب در ۱۰۰۰ ساعت

دانلود برنامه قطاری حرف آخر

شما عزیزان برای استفاده از برنامه قطاری 4 ماهه حرف آخر باید ابتدا محصولات مختلف موسسه حرف آخر را از فروشگاه حرف اخر تهیه کنید. تا بتوانید با خیال راحت و با اطمینان برنامه های مختلف این پکیج را اجرایی کنید به همین دلیل لازمه استفاده از این برنامه داشتن محصولات مختلف حرف آخر مانند ریاضی حرف آخر , ادبیات حرف آخر و … می باشد. که شما عزیزان بتوانید با استفاده از این برنامه و محصولات به بهترین اطلاعات ممکن دست پیدا کنید.

شما دانش آموزان عزیز می توانید برای اطلاع از قیمت برنامه قطاری 1000 ساعته و 4 ماهه با مشاورین ارشد سایت مرکزی حرف آخر در تماس باشید تا این عزیزان اطلاعات کامل تری در مورد قیمت پکبج چهار ماهه و چگونگی دانلود برنامه چهار ماهه موسسه حرف آخر در اختیار شما قرار دهند . ویژگی های برتر این برنامه چهار ماهه که ما در مطلب برنامه 4 ماهه تدریس حرف آخر برای کنکور 99 به تحلیل بیشتر آن پرداخته ایم که شما عزیزان می توانید با مراجعه به این مطلب اطلاعات کاملتری به دست بیاورید . این برنامه 4 ماهه که به عنوان برنامه قطاری حرف اخر شناخته می شود به این صورت می باشد که شما در مطالعه خود دارای تعادل و کیفیت می شوید زیرا بر اساس برنامه مارپیچی که شما در اختیار دارید می توانید تعداد ساعات مطالعه خود را در یک روز افزایش دهید و در روز دیگر کمتر کنید زیرا در این برنامه بیشتر بر روی کیفیت مطالعه پا فشاری می شود تا زمان به همین دلیل دانش آموزان می توانند به راحتی به یادگیری بخش های مختلف دروس بپردازند.

دوستان عزیز کنکوری جهت آشنایی بیشتر با موسسه حرف آخر و برنامه قطاری حرف آخر می توانید با مشاوران ارشد حرف آخر از طریق شماره های زیر در تماس باشید 09128929049_09128929049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.