بصورت 24 ساعته در تماس و واتساپ پاسخگوی شما هستیم.

برنامه تضمینی حرف آخر برای موفقیت در کنکور

برنامه تضمینی حرف آخر برای موفقیت در کنکور

موسسه حرف آخر در کنار ارائه پکیج‌های آموزشی، برنامه مطالعاتی نیز به داوطلبان ارائه می‌دهد. دانش‌آموزان و داوطلبان می‌توانند از حالا با یک برنامه ‌ریزی منسجم خود را برای کنکور ۱۴۰۳ آماده ‌کنند. حرف آخر با ارائه یک برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند برای همه درس های نظام جدید، برنامه مطالعاتی ارائه می‌دهد. برنامه مطالعاتی حرف آخر با نام‌هایی مثل برنامه ۱۰۰۰ ساعته حرف آخر یا برنامه قطاری نیز ما بین دانش‌آموزان مشهور است.

این برنامه برای همه درس های عمومی و اختصاصی تهیه شده است. دانش‌آموزان و داوطلبان با برنامه حرف آخر در دو بخش جدا که شامل توضیح مطالب درسی و تست زنی است خود را برای کنکور ۱۴۰۳ آماده می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه به اسانی در تایم مناسب و به شکل منظم یک برنامه برای کنکور ۱۴۰۳ داشته باشید.

برنامه ۱۰۰۰ ساعته حرف آخر ابتکاری جدید از موسسه آموزشی حرف آخر است که طی این برنامه مطالعاتی صفر تا صد کل منابع مطالعاتی کنکور طی ۱۰۰۰ ساعت به داوطلب تدریس می شود. این برنامه به شکل قطاری طراحی شده و قابلیت کاستومایز شدن مطابق با ساعات آزاد مطالعاتی داوطلب را داراست. تعداد زیادی از دانش‌آموزان برای قبولی در کنکور، منابع درسی را می خوانند اما نتیجه قابل قبولی کسب نمی کنند. به نظر شما علت چیست؟ جواب این سوال خیلی واضح است؛ برنامه‌ریزی این دانش‌آموزان اشتباه است. برنامه‌ریزی منسجم، مهم‌ترین اساس در قبولی کنکور محسوب می‌شود. یکی از مهارت‌های مهم برای رسیدن به هدف ها، برنامه‌ریزی قابل قبول است. موسسه حرف آخر برای این مشکل دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور، راه‌حلی ارائه داده است. این راه‌حل، برنامه ۱۰۰۰ ساعته حرف آخر است. با توجه به اهمیت این برنامه، ما در این مطلب برنامه ۱۰۰۰ ساعته را همراه با جزئیات آن به شما معرفی می‌کنیم.

چرا برنامه حرف آخر

شاید برای همه شما این سوال پیش آید که چرا باید از برنامه موسسه حرف آخر استفاده کنید؟ ما در دو بخش به شکل کامل به این سوال جواب می‌دهیم. بخش اول مزیت ها و ویژگی‌های این برنامه را به شکل خلاصه توضیح می‌دهیم و در بخش دوم خانم غنیمی مشاور موسسه حرف آخر در این مورد توضیحاتی به شما ارائه می‌دهد:

  • برنامه ‌ریزی با بالاترین سطح علمی
  • برنامه‌ ریزی کامل برای یادگیری صفر تا صد مباحث درسی
  • برنامه کاملا کاربردی و عملی
  • استفاده از تکنیک‌های ابداعی، پویانمایی، نقشه راه، شهودی‌سازی مطالب، سیستم رمزگذاری برای یادگیری بهتر مطالب
  • برنامه ‌ریزی کامل برای حل تست‌های کنکور
  • مطالعه موازی همه درس های عمومی و تخصصی
  • یادگیری در تایم کم
  • برنامه ‌ریزی به شکل روزانه و تاکید بر مرور دروس روز گذشته
  • یادگیری و آموزش تنها در ۱۰۰ ساعت
  • تمرین و تست زنی در ۹۰۰ ساعت

معرفی برنامه توسط نیما افروزی مشاور ارشد حرف آخر

“دوستای خوب کنکوری سلام! انشالله که حسابی سرحال و پر انرژی هستین. افروزی هستم مشاور و برنامه ‌ریز تحصیلی از موسسه آموزشی حرف آخر. عزیزان همه شما می‌دونید که یه برنامه‌ریزی حساب شده و حرفه‌ای چقدر می‌تونه نقش مهمی برای موفقیت شما توی کنکور داشته باشه. اما سوال اینه که چرا برنامه ۱۰۰۰ ساعته حرف آخر، یه برنامه متفاوت و درجه یک هست؟”

خب باید بهتون بگم که اولین مزایای این برنامه اینه که فقط و فقط توی ۱۰۰۰ ساعت، کل درساتو اونم با تست و مرور کافی تموم می کنی. یعنی به شکل متوسط اگر روزی ۱۰ ساعت هم مطالعه کنید ، توی ۱۰۰ روز یعنی سه ماه و ده روز، برنامه تو تموم می کنی که بعد از اونم کلی تایم داری که فقط تکرار و تمرین کنی تا برای رتبه برتر شدن آماده بشی. البته توی پرانتز هم بگم که قرار نیست بعد از سه ماه و ده روز ما شما رو تنها بذاریم. بازم تا روز کنکور برات کلی برنامه های مرور و تست زنی داریم. از این ۱۰۰۰ ساعت فقط ۱۰۰ ساعتش، یعنی فقط ۱۰ درصدش تدریس هست بچه‌ها.

۹۰۰ ساعتش تکرار و تمرینه. که به نظر من این عالی است. زیرا تنها راه موفقیت توی کنکور، تکرار و تمرین فراوانه. شاید تعجب کنی که چطور میشه تایم آموزش ما این همه کم باشه؟ چون موسسه حرف آخر بر اساس الگو کار می کنه. که جدیدترین و سریع ترین شیوه حل تست. که این الگوها هستن که حجم مطلب رو برای شما خیلی کوچیک می‌کنن. چون از دل مفاهیم کتاب اومدن و تعدادشون هم خیلی کمه.”

“خیلی جالبه که بدونید از مزیت های خاص این برنامه اینه که برای هر درسی، خود استاد مربوطه‌اش اومده با توجه به اشرافی که روی اون درس داره به شکل کاملا تخصصی برنامه‌ریزی کرده  و اون درس رو توی باکس‌های مطالعاتی جداگانه تقسیم کرده. که قشنگ تعیین می کنه که توی هر باکس چه حجمی از DVD رو باید نگاه کنی، چه حجمی از کتاب درسی یا کتاب کار همراه DVD رو باید بخونی. چه تعداد تست بزنی و تکرار و تمرین کنی. خلاصه همه چیز رو مو به مو برای شما توضیح داده. که شما نباید توی این باکس‌ها تغییری ایجاد بکنید. چون استاد دقیقا آنالیز کرده که شما باید چه مباحثی رو حتما توی یه وعده کنار هم بخونید تا به اون بیشترین نظم و توان ذهنی برسید.

بچه‌ها ممکنه که توی یه تایم زیست‌شناسی ببینید که زمانش ۲۱۰ دقیقه نوشته شده که این زمان ممکنه فقط ۷۰ دقیقه‌اش مربوط بشه به DVD آموزشی و بقیه‌اش مربوط بشه به تکرار و تمرین و تست زنی. پس اصلا نگران تایم تست زنی توی این برنامه نباشید. بچه‌ها من خودم فکر می کنم که برترین مزیت این برنامه اینه که یه برنامه تحمیلی نیست و کاملا منعطفه. یعنی قرار نیست توی یه روز خاص یه درس خاصی رو بخونی. یعنی مثلا شنبه دو ساعت زیست بخونی سه ساعت فیزیک. انتخابش کاملا با خود شماست. و این‌که قرار نیست اگه یه روز به هر دلیلی زمان‌تون رو از دست دادین، استرس بگیرین که ای وای برنامه‌ام به هم ریخت.

فقط کافیه بر اساس تایم مطالعه‌ات، چند تا باکس رو به اختیار خودت سلکت کنی و بخونی. تازه توی روند برنامه هم کلی ایستگاه‌های مرور و جبران قرار داده شده تا بتونی همه عقب افتادگی ها رو جبران کنی. پس اگه می‌خوای به رشته مورد علاقت برسی، به نشونه برنامه ۱۰۰۰ ساعته، عدد ۱۰۰۰ رو به شماره 09128929049 و 09128929049 ارسال کن یا با شماره 09128929049 تماس بگیر. ما تا روز کنکور، در کنار این برنامه مشاور و پشتیبان شما خواهیم بود.”

مزایای استفاده از برنامه حرف آخر

  • یادگیری مباحث کنکور در ۱۰۰۰ ساعت
  • یادگیری در ۴ ماه
  • کسب بهترین رتبه در کنکور
  • تمرین و تکرار
  • حل تست‌های کنکور
  • برنامه دقیق و منظم
  • کاهش استرس دانش‌آموزان و داوطلبان در کنکور توسط مشاوره رتبه برتری های موسسه حرف آخر

منبع : موسسه حرف آخر برترین و بهترین مرجع برای برنامه ریزی و همچنین مشاوره حرف آخر برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری به صورت رایگان و تهیه محصولات و پکیج های مطابق با به روز ترین ابزار های دنیا می باشد.برای اطلاعات بیشتر و تماس با رتبه برتری ها و مشاورین ارشد با شماره  09128929049  و 09128929049 تماس بگیرید، و با لیست قیمت محصولات حرف آخر آشنا شوید.

 

سوالات متداول

برنامه ۱۰۰۰ ساعته حرف آخر به شکل چند ماهه است؟

اگر دانش‌آموزان و داوطلبان به طور متوسط روزی ۱۰ ساعت درس بخوانند این برنامه در ۱۰۰ روز تمام خواهد شد. این بدین معنی است که برنامه ۱۰۰۰ ساعته در حالت کلی سه ماه و ده روز طول می‌کشد.

برنامه مطالعاتی حرف آخر از چند قسمت تشکیل شده است؟

این برنامه مطالعاتی از دو قسمت تشکیل شده است. بخش اول شامل توضیح مباحث درسی و بخش دوم شامل تمرین و تکرار و تست زنی است.

برنامه مطالعاتی حرف آخر برای کنکور ۱۴۰۰ چطوری تنظیم شده است؟

دانش‌آموزان و داوطلبان باید برای کنکور ۱۴۰۰ مباحث را بر اساس منابع نظام جدید بخوانند . این برنامه با توجه به این منابع برای سال ۱۴۰۰ تنظیم شده است.

دانش‌آموزان و داوطلبان چگونه می‌توانند برنامه ۱۰۰۰ ساعته را تهیه کنند؟

دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور با ارسال عدد ۱۰۰۰ به شماره 09128929049 می‌توانند از این برنامه استفاده کنند. شما می‌توانید برای داشتن اطلاعات بیشتر با شماره 09128929049 و 09128929049 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.