بصورت 24 ساعته در تماس و واتساپ پاسخگوی شما هستیم.

برنامه ۱۰۰۰ ساعته حرف آخر

برنامه 1000 ساعته حرف آخر یکی از پکیج های ویژه موسسه حرف آخر می باشد. با این برنامه شما در رابطه با نحوه مطالعه مطالب درسی برای کنکور دیگر دچار گمراهی و سردرگمی نخواهید شد. اگر نزدیک به کنکور هستید مطمئنا به این موضوع فکر کرده اید که چگونه در مدت زمان کوتاهی که تا روز کنکور باقی مانده است از زمان و انرژی خود بهترین و بیشترین استفاده را داشته باشید؟ البته برخی از افراد کاملا به طور ناگهانی در اواسط سال تصمیم می گیرند مطالعه برای کنکور را شروع کنند. برنامه 1000 ساعته موسسه حرف آخر شرایطی را فراهم نموده است تا تمامی دانش آموزان و داوطلبان بتوانند فرصتی برای موفقیت در کنکور و کسب رتبه عالی پیدا کنند. البته با توجه به شرایط زندگی و تحصیلی داوطلبان مدت زمان های متفاوتی را در اختیار خواهند داشت. در ادامه این مقاله قصد داریم در رابطه با برنامه 1000 ساعته موسسه حرف اخر اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم ، همراه ما باشید.

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

برنامه 1000 ساعته حرف آخر با عنوان برنامه قطاری یا برنامه 4 ماهه نیز شناخته می شود. داوطلبان باید برای کنکور یک برنامه مطالعاتی عالی داشته باشند در این صورت می توانند در مدت زمان کوتاهی دروس تخصصی و عمومی را به طور کامل مطالعه کنند. بهتر است بدانید که برای پیشرفت و موفقیت شما در کنکور مشاوره و برنامه ریزی درسی اهمیت بسیار زیادی دارد. در کنار برنامه ریزی درسی دقیق و مشاوره بهره مندی از منابع معتبر و کامل الویت دوم خواهد بود.

با نزدیک شدن به کنکور دانش آموزان و داوطلبان کنکوری برای رسیدن به اهداف خود به سراغ ثبت نام در آموزشگاه های مختلف و منابع متفرقه می روند و گاها هزینه گزافی را صرف گذراندن دوره های آموزشی می نمایند اما متاسفانه 90 درصد آن ها در نهایت به هدف مورد نظر خود نمی رسند. برنامه 1000 ساعته یا قطاری حرف آخر علاوه بر اینکه نیاز شما به پشتیبان و مشاوره را برطرف می کند بلکه با برنامه ریزی حرفه ای شما را به سمت مطالعه دروس سوق می دهد. با تهیه بـرنامه 1000 سـاعته حـرف آخـر و پکیج 6040 نظام جدید تمام آنچه که برای رسیدن به رتبه برتر کنکور نیاز دارید برای شما فراهم خواهد شد. 

حال ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که چگونه در برنامه قطاری حرف آخر ثبت نام کنید ؟

اگر تمایل دارید این برنامه را تهیه کنید از طریق خطوط ارتباطی ذکر شده در وب سایت https://harfeakhr.org فرم مربوط به ثبت نام را پر کنید و خرید منایع کنکوری مورد نیاز را انجام دهید. از زمانی که پکیج حرف آخر به دست شما برسد برنامه قطاری یا 4 ماهه آغاز خواهد شد. لازمم به ذکر است که مشاوره و برنامه ریزی درسی توسط مشاوران فقط براساس منابع حرف اخر انجام می گردد. در نتیجه بر اینکه مطالعه برای کنکور را شروع کنید در کنار برنامه 1000 ساعته حرف اخر باید منابع کنکوری هم چون پکیج کامل 6040 نظام جدید حرف آخر را تهیه نمایید.

منظور از برنامه 1000 ساعته حرف اخر چیست ؟

همان طور که می دانید برای اینکه در رشته های پزشکی ، داروسازی و دندانپزشکی قبول شوید باید روزانه حداقل 12 ساعت مطالعه داشته باشید. حال این امر را در قالب برنامه 1000 ساعته در نظر بگیرید :

در صورتی که به طور روزانه 10 ساعت مطالعه داشته باشید ، در هر 100 روز 1000 ساعت درس خوانده اید ، آیا مطالعه روزانه 10 ساعت باز هم برای شما دلهره آور و طاقت فرسا است ؟ البته فریب ظاهر 100 روز را نخورید ، 100 روز مطالعه تنها معادل 3 ماه و 10 روز می باشد.

داوطلبان کنکور که با هدف قبولی در رشته پزشکی درس می خوانند باید روزانه 10 یاعت و یا بیشتر مطالعه داشته باشند. داوطلبان رشته پزشکی با تهیه برنامه 1000 ساعته حرف آخر می توانند بدون هیچ استرس و نگرانی برای کنکور آماده شوند.

در این برنامه برای دانش آموزانی که نتوانسته اند به دلایل مختلف مباحثی را مرور کنند 20 روز اضافه در نظر گرفته شده است که می توانند در این 20 روز مطالعه مباحثی که باقی مانده را جبران کنند. این برنامه به طور کلی 4 ماهه است ، به همین دلیل برای دانش آموزان در حد ضعیف هم کارساز خواهد بود. دانش آموزان و داوطلبان کنکوری می توانند برای دریافت مشاوره رایگان و برنامه ریزی از طریق خطوط ارتباطی 09128929049 – 09128929049 با مشاورین حرف آخر تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.