بصورت 24 ساعته در تماس و واتساپ پاسخگوی شما هستیم.

دانلود برنامه ۴ماهه قطاری حرف آخر

درسایت موسسه حرف آخر در نظر دارم در مورد برنامه 4 ماهه حرف آخر برای شما عزیزان صحبت کنم امید دارم مورد استفاده قرار بگیرد و شما به اسانی بتوانید از این برنامه در جهت موفقیت در کنکور سراسری استفاده کنید. این برنامه دارای خصوصیات زیادی می باشد که شما دوستان عزیزان با خواندن این مطالب می توانید نکات مهم را فرا بگیرید و در برنامه درسی خود بگنجانید کاری که موسسه حرف آخر انجام میدهد این است که با برنامه ۴ ماهه ی قطاری این موسسه می توانید برنامه کنکوری خود را تنظیم کرده و به راحتی درس ها را در چهار ماه  به اتمام برسانید.

قطاری طراحی شده که قابلیت کاستومایز شدن برطبق ساعات آزاد مطالعاتی داوطلبان را دارد. بسیاری از داوطلبان برای قبولی در کنکور سراسری ، منابع درسی را مطالعه می‌کنند اما نتیجه دلخواه را به دست نمی‌آورند. به نظر شما دلیل این موضوع چیست؟ پاسخ به این سوال بسیار مبرهن است؛ برنامه‌ریزی این داوطلبان غلط است. برنامه‌ریزی دقیق، مهم‌ترین قسمت در قبولی کنکورسراسری میباشد. یکی از مهارت‌های مهم برای دست یافتن به اهداف، برنامه‌ریزیاصولی و درست است. موسسه حرف آخر برای این مشکل داوطلبان کنکور، راه‌حلی را در نظر گرفته و منتشر کرده است. این راه‌حل، برنامه ۱۰۰۰ ساعته حرف آخر است.

برنامه ۱۰۰۰ ساعته یا قطاری موسسه حرف آخر چیست؟

این برنامه قوی ، تمامی درسهای کنکور را به صورت هدفمند به صورت کامل و صفر تا صد آموزش می دهد. برنامه ۱۰۰۰ ساعته به داوطلبان کنکور کمک می‌کند که در زمان ۴ ماه برای آزمون سراسری به آمادگی کامل برسند.برنامه مطالعاتی ۱۰۰۰ ساعته یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های موجود در کشور برای موفقیت در کنکور سراسری است.

این برنامه مطالعاتی ۱۰۰۰ ساعته موسسه حرف آخر ، مطالعه تمامی درسها را به صورت روزانه مشخص می‌کند. دانش‌آموزان و داوطلبانبا پیش رفتن با این برنامه، زمان و ساعت مطالعه دروس را به طور روزانه متوجه می‌شوند.می‌توانید برای فهیدن و درک کردن بهتر این برنامه، عکس زیر را در نظر بگیرید:

همان طور که میبینید در این برنامه هر یک از درسها ، ساعات خاصی برای خواندن دارند. به عنوان مثال دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور برای خواندن درس شیمی ۱ باید ۷۰ ساعت تایم بگذارند. دانش‌آموزان با استفاده از این برنامه به اسانی می‌توانند در یک مدت تایم کوتاه بهترین نتیجه را در کنکورسراسری به دست بیاورند.

ویژگی های اصلی و مهم برنامه قطاری موسسه حرف آخر

این نوع برنامه به اسانی به شما کمک خواهد کرد که راه خودتان را پیدا کنید و در آن مسیر به دنبال خواسته های خود بروید.  ویژگی که این برنامه دارد این است که شما اگر از این برنامه جا بمانید چون برنامه به صورت مارپیچی است شما می توانید به اسانی خود را در مسیر برنامه قرار داده و با برنامه ای جامع پیش برید و خاط جمع باشید که حتی از درسی جا ماندید به اسانی می توانید در مسیر بعدی آن را جبران کنید.

این برنامه چهار ماهه حرف آخر دارای خصوصیات تعادل و کیفیت می باشد سوالی که پرسیده نیشود این است که تعادل و کیفیت یعنی چی؟  و ما در پاسخ می گوییم که این برنامه دارای تعادل می باشد یعنی دارای همه ی درسها را شامل میشود اعم از عمومی و اختصاصی که شما به اسانی می توانید تعادل در همه درس ها ایجاد کنید بعضی از داوطلبان در تعادل خیلی ضعیف اند و نمی دانند که  برای هر درسی چند تایم قرار بدهند که در برنامه این تعادل رعایت شده است و شما می توانید به اسانی عمومی ها و اختصاصی ها را با تعادل انعطاف پذیری در کنار هم به اتمام برسانید و برنامه دارای کیفیت می باشد یعنی به دلیل اینکه دارای ریاضی و فیزیک است و همه دروس را دارد کیفیت برنامه را بالا برده و شما به اسانی می توانید کنار کیفیت  دروس را  خوانده و خیالتان از این که کدام درس را بیشتر بخوانید و به درسی نرسیده اید و راحت شود.

مزایای بارز استفاده از برنامه قطاری موسسه حرف آخر

  • یادگیری مطالب کنکورسراسری در ۱۰۰۰ ساعت
  • فراگیری دروس در ۴ ماه
  • به دست اوردن رتبه عالی در کنکور
  • تمرین و تکرار
  • پاسخ دادن به تست‌های کنکور
  • برنامه ای دقیق و منظم
  • پایین اوردن ترس دانش‌آموزان و داوطلبان در کنکور

دانلود برنامه قطاری کنکوری موسسه حرف آخر

برای دانلود برنامه قطاری حرف آخر اینجا را کلیک کنید.

زمان مطالعه برنامه قطاری موسسه حرف آخر:

داوطلبان عزیز این برنامه به گونه ای تنظیم و تهیه شده است که همه دروس را در تایم مشخصی مطالعه کرده و شما با اعتماد به نفس زیادی از این که همه ی دروس را به ترتیب مطالعه کرده و برای هر کدام تایم مشخصی را قرار می دهید برخوردار خواهید شد و شما به اسانی می توانید برنامه خود را جلوبرده و در این برنامه اگر شما روزی ۱۰ ساعت را برای همه درس ها اختصاص دهید قطعاً شما موفق خواهید شد و اگر تایمتان بیشتر شود فوق العاده عالی می شود و شما می توانید در تایم کوتاهی دروس را به اتمام رسانده و بتوانید از تایم باقیمانده برای مرور استفاده کنید.

نقطه قوت این برنامه ریزی این است که ایستگاه جبرانی دارد و همچنین ایستگاه مرور دارد که شما به راحتی می توانید در ایستگاه جبرانی درسی را که مطالعه کنید و جبران کرده و در ایستگاه مرور دروس را که خوانده اید مرور کنید بنابراین داوطلبان عزیز این برنامه دارای نقطه قوت های زیادی است که شما به اسانی میتوانید برنامه خود را تنظیم کرده و می توانید از مطالعه کنید و از ان لذت ببرید و به طور برنامه ای مارپیچ که به برنامه قطاری حرف آخر معروف شد و برنامه درسی خود را جلو ببرید و از ایستگاه های آن لذت ببرید.

شما می توانید در این برنامه به صورت کاامل مثال درس فیزیک را از جلسه اول شروع کرده و به جلسه دوم رفته و به صورت مارپیچی تمامی جلسات آن را به اتمام رسانیده مثلا امروز جلسه اول را می‌خوانید و چند روز بعد جلسه دوم را می‌خوانید و در ایستگاه‌های مرور آن را مرور کرده و بر طبق پکیج ها پیش بروید و به صورت قطاری همه درس ها در برنامه قرار دهید. نقطه قوت دیگر برنامه این است که وقتی که شخصی از برنامه جا می ماند و در سر آن خوانده است دیگر به این صورت نیست که مانند برنامه های دیگر شحخص ناامید شود بلکه در این برنامه به اسانی می شود جبران کرد چون برنامه به صورت مارپیچ می باشد و اگر درسی را نخواند می تواند در مرحله بعد آن را بخواند و سراغ بعدی رود. یعنی دیگر به صورت روزانه نمی‌باشد و دانش‌آموزان به راحتی می‌توانند از این برنامه از لذت درس خواندن همیشگی پیوسته برخوردار شوند.

منبع : موسسه حرف آخر برترین و بهترین مرجع برای برنامه ریزی و مشاوره داوطلبان کنکوری و تهیه محصولات مطابق با به روز ترین ابزار های دنیا.برای اطلاعات بیشتر و تماس با رتبه برتری ها و مشاورین ارشد با شماره  09128929049  و 09128929049 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول دانش آموزان و داوطلبان

من در درس هایم به نسبت ضعیف هستم.ایا با استفاده از این برنامه میتوانم رشته ی خوبی قبول شوم؟

کافیه که اراده و پشتکار داشته باشید مطمئنا به نتیجه ی مطلوب خود خواهید رسید.

ایا اگر شخصی در وسط اجرای برنامه برایش مشکلی پیش بیاید از بقیه ی برنامه عقب میفتد؟

خیر.میتواند در ایستگاه های جبرانی درس عقب مانده را جبران کند

من خیلی نا مرتب درس میخوانم واقعا به یک برنامه ی خوب احتیاج دارم شما نظرتون چیه میتونید راهنماییم کنید؟

مشورت با مشاور رتبه برتر حرف اخر نیما افروزی میتوانید از برنامه ی خوبی بهره گرفته و در مسیر موفقیت قرار بگیرید. 09128929049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.