بصورت 24 ساعته در تماس و واتساپ پاسخگوی شما هستیم.

پکیج صفر تا صد حرف آخر نظام جدید چیست ؟

پکیج صفر تا صد حرف آخر، پکیج جامع حرف آخر یا پکیج 4 ماه حرف آخر که در حقیقت همان پکیج کامل حرف اخر است توسط موسسه حرف آخر برای داوطلبان و دانش آموزان محترم آماده شده است. این پکیج شامل آموزش، تدریس، مشاوره، برنامه ریزی و تست زنی می باشد. بدون شک پکیج 0 تا 100 حرف آخر یکی از بهترین راه ها برای نتیجه گرفتن در کنکور خواهد بود. همان طور که در مطالب قبل ذکر شد موسسه حرف آخر چندین سال است که به منظور آمادگی داوطلبان و دانش آموزان برای کنکور دوره های آموزشی متنوعی را تهیه نموده است. دوره های آموزشی که با بهره گیری از فناوری و تکنولوژی های روز دنیا به صورت تصویر سازی، انیمیشن سازی و شهودی سازی تهیه شده اند. در ادامه این مطلب قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با پکیج صفر تا صد حرف آخر در اختیار شما قرار دهیم، همراه ما باشید…

آشنایی با پکیج صفر تا صد کنکور حرف آخر

وجه تمایزی که پکیج صفر تا صد حرف آخر با سایر دوره ها و منابع آموزشی دارد، سبک خاص تدریس اساتید موسسه حرف آخر می باشد. 90 درصد داوطلبان کنکور سراسری 1400 برای قبولی در دانشگاه و رشته مورد نظر خود اهداف بزرگی را دنبال می کنند که به منظور رسیدن به هدف نهایی خود باید مسیر برنامه ریزی شده ای را انتخاب نمایند. به منظور موفقیت در کنکور و کسب رتبه عالی باید تلاش و پشتکار خود را برای مطالعه و تست زنی بیشتر کنید. اساتید محترم موسسه حرف آخر با بهره گیری از شیوه های نوین آموزشی اقدام به تولید محتوا نموده که باعث شده دانش آموزان تمایل و علاقه مندی بیشتری را برای مطالعه از خود نشان دهند.

روند آموزش در پکیج صفر تا صد حرف آخر

در پکیج صفر تا صد حرف آخر اساتید راه حل هایی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند که به راحتی می توانند تعداد زیادی از سوالات را به آسانی حل کنند. سیستم آموزشی که در این پکیج به کار گرفته شده است الگو محور بوده که برای اولین بار در ایران انجام گرفته است. سیستم آموزشی الگو محور به گونه ای است که با برخورداری از یک الگو شما می توانید به سوالات بسیاری پاسخ دهید، به عنوان مثال برای درس دین و زندگی که حدودا 500 صفحه می باشد دانش آموز با یادگیری تنها 14 الگو می توانید تمامی مفاهیم و مطالب را به خاطر بسپارد. در صورتی که در سیستم آموزشی تکنیک محور برای حل 100 سوال باید 100 تکنیک را آموزش ببینید.

در پکیج 0 تا 100 حرف آخر تمامی مطالب و مفاهیم درسی توسط اساتید حرفه ای تدریس می شود و در عین حال از اشتباهات احتمالی در حین انتخاب گزینه درست پیشگیری خواهد شد. نحوه آموزش در این پکیج به گونه ای است که تمامی سوالات کنکوری و تالیفی در روند آموزش مطالب مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرند. بدین ترتیب مطالب و مفاهیم به خوبی در حافظه بلند مدت دانش آموزان ثبت خواهد شد. پکیج صفر تا صد کنکور حرف اخر شامل دی وی دی های آموزشی، کتاب کار، سوالات تستی و تمام الگوها می باشد. با توجه به دی وی دی های آموزشی که در پکیج 0 تا 100 حرف آخر ارائه می گردد دیگر نیازی به جزوه نویسی نخواهد بود. به منظور اطلاع از قیمت پکیج صفر تا صد حرف آخر و پکیج 6040 حرف آخر از طریق راه ارتباطی 09128929049 با ما تماس بگیرید.

روش دریافت پکیج 0 تا 100 حرف آخر

اگر قصد تهیه پکیج 0 تـا 100 حرف آخر را دارید می توانید با شماره تماسی که در اختیارتان قرار دادیم تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که پکیج صفر تا صد حرف آخر و پکیج 6040 حرف آخر تاثیر بسیار زیادی در درصد رتبه برترها داشته است. برای خرید پکیج 0 تا 100 حرف آخر و پکیج 6040 حرف اخر از طریق همین سایت اقدام کنید یا با شماره تماس مشاورین ارشد حرف آخر 09128929049 و 09128929049 تماس حاصل فرمایید و مشخصات و آدرس دقیق خود را در اختیار ما قرار دهید تا بسته ای سفارش داده اید به آدرس شما پست گردد. هم چنین می توانید با بهترین خدمات مشاوره ای سایر منابع موسسه حرف اخر را دریافت نمایید. توجه داشته باشید که افرادی که از طریق این سایت یا شماره های موجود در سایت منابع حرف آخر را تهیه کنند از برترین امکانات مشاوره ای بهره مند خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.