بصورت 24 ساعته در تماس و واتساپ پاسخگوی شما هستیم.

برنامه پروژه ۶۰۴۰ نظام جدید

بسیاری از داوطلبان کنکور و دانش آموزان به دلیل اینکه برای مطالعه منابع کنکور برنامه ریزی مناسبی ندارند و یا منابع مورد نیاز برای شرکت در کنکور و ورود به دانشگاه را در اختیار ندارند، در این شرایط ممکن است برای رسیدن به هدف خود موفق نشوند، در صورتی که برای رسیدن به اهداف خود تنها یک قدم برایشان باقی مانده است. موسسه حرف آخر برای داوطلبان کنکوری و متقاضیانی که قصد ورود به دانشگاه و کسب رتبه عالی را دارند یک برنامه پروژه 6040 نظام جدید تهیه نموده است. برنامه پروژه 6040 حرف آخر که در ادامه اطلاعاتی که در رابطه با آن در اختیار شما قرار می دهیم شامل برنامه ریزی عالی همراه با منابع برای متقاضیان می باشد.

برنامه ریزی پروژه 6040 حرف آخر

همان طور که می دانید برای رسیدن به هر هدفی به نیاز به برنامه ریزی دقیق خواهید داشت که برنامه ریزی درسی و آموزشی از جمله برنامه هایی است که برای کسب رتبه عالی در کنکور و ادامه تحصیل در آن رشته از این قائده مستثنا نخواهد بود. در برنامه پروژه 6040 نظام جدید یک برنامه ریزی تصصی، عالی و دقیق آموزشی برای متقاضیان کنکور مانند دانش آموزان رشته های مختلف هم چون ریاضی، تجربی و انسانی ارائه شده است.

همان طور می دانید پکیج 6040 حرف آخر از شاهکارهای موسسه حرف آخر است که توسط اساتید حرفه ای و با تجربه کشور با هدف تدریس و آموزش کنکور تهیه شده است. پکیج آموزشی 6040 دارای کی برنامه ریزی تخصصی به روش قطاری بوده که داوطلبان کنکور با بهره گیری از آن می توانند یک مرور و جمع بندی عالی را سپری کنند.

با ارائه برنامه ریزی دو ماهه حرف آخر یا همان برنامه 60 روز موفق به کسب رتبه عالی در کنکور خواهید شد. برنامه پروژه 6040 نظام جدید حرف آخر در حقیقت ماهیتی 4 ماه دارد.

ویژگی برنامه پروژه 6040 نظام جدید حرف آخر

از مزایای بهره گیری از برنامه ریزی پروژه 6040 حرف آخر می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • برنامه به صورت قطاری : منظور از برنامه ریزی به صورت قطاری این است که متقاضیان کنکور و دانش آموزان زمانی که یک جلسه آموزشی را به اتمام رساند، جلسه درسی بعدی را شروع می کند. در حقیقت یک مسیر مشخصی دارد و باعث گمراه شدن دانش آموز نخواهد شد.
  • برنامه زمانی و شمارشی : منظور از این نوع برنامه ریزی این است که برای دانش آموز مشخص شده است که هر بخش از درس را چه مدت مطالعه کند، به عنوان مثال برای جلسه اول زیست 210 دقیقه در نظر گرفته شده است، دانش آموز باید در 60 دقیقه آموزش های لازم را ببیند، 50 دقیقه تست بزند، به مدت 30 دقیقه کتاب درسی را مطالعه نماید و 70 دقیقه کتاب الگو تا رتبه را بخواند.
  • ایستگاه جبرانی : در این بخش همان طور که از نامش پیداست جلسانی برای جبران در نظر گرفته شده است. تقریبا هر 20 جلسه یکبار ایستگاه جبرانی برای متقاضیان کنکور و دانش آموزان محترم در نظر گرفته شده است.

به منظور ارتباط با مشاورین حرف آخر با شماره های 09128929049 و  09128929049 تماس حاصل فرمایید.

بسیاری از دانش آموزان در طول سال تحصیلی خود با تلاش فراوان درس می خوانند و علاوه بر این در آزمون های شبیه سازی شده کنکور شرکت می کنند، اما در این میان چه کسانی برنده و یا بازنده خواهند بود ؟

افرادی که قوی تر کار کنند و تمامی منابع کنکور را به صورت مفهومی مطالعه نمایند و در آزمون های شبیه سازی شده کنکور شرکت کنند در نهایت نتیجه مطلوبی را به دست می آورند و اما دانش آموزانی که به صورت دست و پا شکسته اقدام به مطالعه کنند و  آزمون شبیه سازی شده کنکور را پشت گوش بیاندازند، در نهایت به سوالات کنکور مسلط نخواهند بود و رتبه مناسبی را کسب نخواهند کرد و ممکن است امید خود را از دست بدهند.

علاوه بر این برخی از این دانش آموزان در آزمون های مبحثی شرکت می کنند، متاسفانه در این نوع آزمون ها طراح سوال نمی تواند سوالات را با فصل های دیگر ترکیب کند، بنابراین سوالات حالت ترکیبی نخواهند داشت، در صورتی که بسیاری از سوالات کنکور ترکیبی هستند.

بنابراین توصیه می کنیم با رعایت اصول برنامه پروژه 6040 نظام جدید حرف آخر برای بهبود و افزایش بازده یادگیری و موفقیت در کنکور تلاش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.